تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۷۸۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
محمد صادق خرازی:
مردم باید سرنوشت خود را از طریق صندوق رای تعیین کنند و رای دادن هزینه‌ای است که مردم باید برای دست یابی به رفاه اجتماعی، دانش، امنیت، استقلال و آزادی پرداخت کنند.

تدبیر24»صادق خرازی، فعال سیاسی اصلاح طلب، آرامش را یکی از مهمترین دستاوردهای دولت یازدهم خواند و اظهار کرد: آرامش و امنیت دو مولفه مهم برای آحاد بشر است و برای یک کشور وجود همزمان این دو مولفه حیاتی است که هر دوی اینها در ایران پس از روی کار آمدن دولت یازدهم، به جایگاه مطلوبی رسیده است.

این چهره فعال اصلاح طلب در ادامه گفت و گو با سحر - پایگاه اطلاع‌ رسانی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی‌ - به وضعیتی که پیش از روی کار آمدن دولت یازدهم بر کشور حاکم بود اشاره کرد و گفت: جامعه، وضعیت ایران در ابتدای کار دولت روحانی را فراموش نمی‌کند، این که ما تحت نظارت شدید شورای امنیت سازمان ملل بودیم و ذیل فصل هفتم منشور ملل متحد قرار داشتیم. وی دلیل همه این تغییرات را گفتمان متفاوت و آشنایی با ادبیات بین المللی دانست که حسن روحانی از خود به نمایش گذاشته است. خرازی همچنین رئیس دولت یازدهم را نماد وفاق، وحدت و گفتگو معرفی کرد.

خرازی با تاکید بر بازگشت عزت و غرور به ایرانیان در محافل بین‌المللی گفت: روحانی بر اساس یک استراتژی و دکترین مشخص و با بهره گیری از تجربه 40 ساله کار سیاسی موفق شد که هیچ نهادی بین‌المللی به خود اجازه ندهد که به ایرانیان توهین کند.

رئیس حزب ندای ایرانیان افزود: به زعم من علت تمام اتفاقات مبارک و فرخنده‌ای که برای کشورمان رخ داده است، حاصل رفتار و منش قاسم سلیمانی و تلاش‌ها و مجاهدت‌های دکتر روحانی است.

خرازی با تاکید بر لزوم مشارکت در انتخابات و با بیان اینکه در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که متاثر از رای اگاهانه مردم است، گفت: مردم باید سرنوشت خود را از طریق صندوق رای تعیین کنند و رای دادن هزینه‌ای است که مردم باید برای دست یابی به رفاه اجتماعی، دانش، امنیت، استقلال و آزادی پرداخت کنند.

خرازی افزود: مردم ایران 150 سال است که برای پیشرفت کشور در حال هزینه دادن هستند و در این راه مجاهدت های زیای انجام داده اند، امروز هم آن‌ها باید در همین راستا و بر اساس شناخت و معرفتشان اقدام به رای دادن نمایند، به اعتقاد من مردم باید به کسی رای بدهند که برای اهداف خود بیشترین تلاش را کرده باشند. خداوند در قرآن می فرماید "ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم" یعنی نصرت خداوند زمانی محقق می‌شود که شما گام هایتان را محکم بردارید و یا در جای دیگر نیز اشاره می‌کند که وقتی انسان به پیروزی دست پیدا می‌کند که در راهش استقامت بورزد.

خرازی در پایان اظهار کرد: کشور ما در منطقه ای قرار دارد که بیش از 200 هزار نیروی واکنش سریع مشغول طراحی جنگ های پیش بینی نشده هستند و همچنین انواع و اقسام سلاح‌های هوشمند وارد آن شده و جنگ های ناعادلانه و نامبارک زیادی مانند جنگ یمن، سوریه، عراق، افغانستان و جنگ با داعش در آن وجود دارد، بر این اساس ما باید از طریق شناخت و معرفت تصمیم‌گیری کرده تا گامی جدی، عینی و مثبت برای کشورمان برداریم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها