تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۷۸۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴
مصطفی ناصری زنجانی:
حمایت روحانیون از حسن روحانی بر خلاف برخی آقایان که سعی داشتند روحانیون را بعضا با تطمیع و تهدید به حمایت از خود و افکارشان وادارند، به شکل خودجوش و مسئولانه شکل گرفته است.

تدبیر24»نماینده پیشین مجلس گفت : بیش از ده هزار نفر از روحانیون حوزه های مختلف کشور در ستادهای حمایتی دکتر روحانی فعال هستند و این حرکت بر خلاف برخی آقایان که سعی داشتند روحانیون را بعضا با تطمیع و تهدید به حمایت از خود و افکارشان وادارند، به شکل خودجوش و مسئولانه شکل گرفته است.

حجت الاسلام مصطفی ناصری زنجانی، نایب رئیس کانون نمایندگان ادوار مجلس در گفت و گو با سحر – پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی – با اشاره به لزوم افزایش مشارکت سیاسی مردم در پای صندوق های اخذ رای اظهار کرد : 29 اردیبهشت ماه روزی است که مردم ایران سرنوشت خود را برای چهار سال آتی به عنوان بنایی مستحکم در سال های آینده تعیین می کنند. این حضور از جمیع جهات حائز اهمیت است و رویکرد توسعه کشور برای سال های آتی تعیین خواهد شد.

وی افزود : من معتقدم که برای تعیین روند حرکت کشور راهی جز در پای صندوق های رای وجود ندارد و مردم این مهم را با درایت درک کرده اند.

ناصری همچنین ضمن تاکید بر اهمیت انتخابات شورای شهر و روستا در کنار انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد : شورای شهر و روستا نیز از ارکان مهمی است که در جهت دهی رویکرد توسعه شهرها بخصوص تهران تاثیر اساسی خواهد داشت و باید به آن نیز توجه جدی داشته باشیم.

وی تاکید کرد : جوانان و مردم فهیم ما بدانند که اگر بعضا به ربخی مسائل نیز نقدی دارند، مرجع پاسخگویی به مطالبات شان صندوق رای خواهد بود و اگر در انتخابات حضور همه جانبه و جدی داشته باشیم، می توانیم این مطالبات را پیگیری کنیم.

نایب رئیس کانون نمایندگان ادوار مجلس همچنین ضمن اشاره به حمایت های بدنه روحانیت از شخص دکتر روحانی یادآور شد : ایشان فرزند حوزه هستند و از روحانیون تراز اول آن بحساب می آیند. شخصی مانند دکتر روحانی که در مقام مجتهد چند دوره مجلس خبرگان رهبری امروز پا به عرصه گذاشته، افتخار همه ما است و حوزه فرزند خود را رها نخواهد کرد.

وی تصریح کرد : امروز بیش از ده هزار نفر از روحانیون حوزه های مختلف کشور در ستادهای حمایتی دکتر روحانی فعال هستند و این حرکت بر خلاف برخی آقایان که سعی داشتند روحانیون را بعضا با تطمیع و تهدید به حمایت از خود و افکارشان وادارند، به شکل خودجوش و مسئولانه شکل گرفته است.

حجت الاسلام ناصری یادآور شد : امروز غاطبه روحانیون کشور اعم از شیعه و اهل تسنن حامی روحانی هستند و ما دو جزوه نیز از اظهارات بزرگان حوزه در حمایت از ایشان تنظیم و منتشر کردیم که به اطلاع مردم برسد.

رئیس ستاد روحانیون حامی دکتر روحانی در پایان نیز گفت : امیدواریم مردم همراه با روحانیت آگاه و روشن بین در صحنه حاضر شده و حماسه 29 اردیبهشت ماه را در تاریخ جاودانه کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها