تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۷۸۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: شور و نشاط انتخاباتی در کشور و حضور حداکثری مردم در صحنه یکی از نشانه های اقتدار نظام جمهوری اسلامی در منطقه است.

تدبیر24»احد جمالی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به حماسه سیاسی بزرگ انتخابات در 29 اردیبهشت افزود: ملت ایران از ابتدای انقلاب اسلامی همواره حضور خود را در عرصه های مختلف انقلابی و دفاع مقدس و پاسداری از ارزش ها به اثبات رسانده اند و در انتخاب های مختلف شرکت گسترده ای داشته اند.

وی تاکید کرد: مهم ترین سرمایه های اجتماعی این نظام و انقلاب، ملت هستند که با پشتیبانی خود همواره زمینه نا امیدی دشمن و خنثی شدن توطئه ها را فراهم آورده اند و بی شک مشارکت و حضور مردم در انتخابات پیش رو حداکثری خواهد بود و به واسطه حضور سرمایه های اجتماعی، دشمنان ناامید خواهند شد.

وی تصریح کرد: بر اساس فرمایشات رهبرمعظم انقلاب حضور حداکثری مردم مهم‌ترین اولویت است در این راستا همه فرهیختگان، علما، نخبگان، مسئولان و متولیان باید در جهت ترغیب مردم در حضوری حماسی و با شکوه تلاش کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم خاطرنشان کرد: جذابیت انتخابات به عنوان یک رقابت سالم به وجود اختلاف نظرها می باشد اما این اختلاف نظرها نباید منجر به بحث و جدل و سیاه نمایی و افتراء و بی اخلاقی شود.

وی اظهارکرد: هر آن چه که امنیت ملی را به مخاطره بیندازد مذموم است و حامیان و کاندیداها باید توجه داشته باشند که با اخلاق مداری مانع از احساس پیروزی در دشمنان در مسیر تفرقه افکنی شوند.

جمالی یادآور شد: اگر اخلاق و ادب در هر شرایطی مورد توجه قرار بگیرد از ناهنجاری ها و آسیب های زیادی در انتخابات و روند تبلیغات جلوگیری می شود چرا که دامن زدن به اختلاف نظرها و ایجاد هیاهوهای انتخاباتی و تکیه بر افتراء و بی اخلاقی به مصلحت نظام نیست و مردم را نا امید می کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم بیان کرد: باید شور و نشاط انتخاباتی حفظ شود تا همه در سرنوشت خود سهیم شوند مبادا برخی از بی اخلاقی ها این شور و نشاط را به تلخی بکشاند.

وی گفت: برگزار کنندگان انتخابات نیز باید توجه داشته باشند که با پرهیز از هر گونه نگاه حزبی و جناحی در جهت حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای تلاش کنند.

جمالی در پایان خاطرنشان کرد: در چینش ناظران و سرناظران در پای صندوق ها به گونه ای برنامه ریزی شده که شائبه ای باقی نماند و ما در صیانت از آرای مردم همه تلاش خود را به کار گرفته ایم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها