تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۷۸۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
محمد کیانوش راد:
حمایت و پشتیبانی مردم و انسجام درونی آنان از سیاسی قدرت را به وجود خواهد آورد و بسیار با نفوذ‌تر از قدرت تسلیحات است

تدبیر24» محمد کیانوش راد،عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت گفت: جامعه متفرق و متشتت از دستیابی به هرگونه توسعه باز خواهد ماند و زمانی می‌تواند خودش را در مسیر رشد و توسعه و پیشرفت قرار دهد که اتحاد را به جای انشقاق، صلح و دوستی را به جای خشونت را بپذیرد.

کیانوش راد در گفت و گو با سحر- پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی- بااشاره به اهمیت مشارکت و حضور در انتخابات، گفت: مهم‌ترین مولفه‌ای که در انتخابات می‌تواند مورد توجه قرار بگیرد، رابطه مستقیم متغیر گستردگی حضر مردم با افزایش سطح امنیت در کشور است. این امنیت می‌تواند ابعاد خارجی و داخلی به همراه نتایج مثبتی ارمغان آورد.

به گفته او به لحاظ خارجی اقتدار و توان دفاعی کشور و قدرت چانه‌زنی در عرصه بین‌الملل افزایش می‌دهد. چراکه مهم‌ترین عامل قدرت در جهان امروزی و فعلی داشتن تسلیحات گسترده نیست بلکه حمایت و پشتیبانی مردم و انسجام درونی آنان از سیاسی قدرت را به وجود خواهد آورد و بسیار با نفوذ‌تر از قدرت تسلیحات است.

این نماینده دوره ششم مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین حضور گسترده مردم به عنوان الگویی از نظام مردم سالاری می‌تواند چراغ راهی برای کشورهای منطقه و خاورمیانه است که امروز به دنبال تنازع و درگیری برای اثبات خویش هستند بنمایاند. از نظر داخلی نیز میزان همبستگی مردم که در آرای عمومی مردم در پای صندوق‌ها و نیز حمایت حداکثری از نامزدی که موفق ورود به ساختمان نهاد ریاست جمهوری خواهد شد، می‌تواند مقدمه وفاق اجتماعی باشد که اصلی‌ترین مساله در توسعه کشور خواهد بود را داشته باشد.

او با انتقاد از فرضیه تحریم انتخابات اذعان کرد: جامعه متفرق و متشتت از دستیابی به هرگونه توسعه باز خواهد ماند و زمانی می‌تواند خودش را در مسیر رشد و توسعه و پیشرفت قرار دهد که اتحاد را به جای انشقاق، صلح و دوستی را به جای خشونت را بپذیرد. در چنین شرایطی است که جامعه به مرور و در گذر زمان رشد می‌کند و مترقی می‌شود. بنابراین حضور و شرکت در انتخابات یک عامل بسیار مهم و ضروری است که موجب همبستگی اجتماعی می‌شود که به دنبال این همبستگی اجتماعی اقتدار کشور تقویت شده که شرط اصلی توسعه کشور خواهد بود.

این نماینده دوره ششم مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته این روند در کشورهای دیگر که نظام دموکراسی داشته و فعالیت حزبی در آن شکل بهتری و روان تری دارد ، به گونه دیگری دنبال می شود. بدین ترتیب که ابتدا رقابت بین نامزدهای نزدیک درون احزاب شکل می گیرد و سپس نامزدی که بیشترین آراء انتخاباتی به خود اختصاص دهد به عنوان نامزد نهایی معرفی می شود. در کشور ما البته بنا به دلایل متعدد و مختلفی که اکنون زمان پرداختن به آن نیست، معمولا برای شکل گیری ائتلاف های انتخاباتی فعالیت جبهه ها به شکل نهایی آن طور که در کشورها خارجه وجود دارد صورت می گیرد.

به گفته او، با توجه به آنکه در کشور ما دو جناح تاثیر گذار و فراگیر به عنوان اصلاح طلب و اصولگرا در گذشته وجود داشتند ائتلاف ها نیز در سایه همین جریان ها شکل می گیرد. البته اکنون این جناح بندی ها شکل و تعریف دیگر به خود گرفته و در قالب رقابت بین اعتدال گرایی و افراط گرایی دنبال می شود. اکنون هر دو جناح مترصد آن هستند تا به نحوی ائتلاف های خود را برای رسیدن به پیروزی در انتخابات محقق کنند و حالا باید دید که کدام یک در رسیدن به ائتلاف های درست موفق خواهند بود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها