تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۷۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۴
سخنگوی وزارت امور خارجه:
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: وضعیت یکی شهروندان ایرانی مفقود شده در امارات که شاهد مهمی برای پرونده گازی کرسنت است، را پی گیری می کنیم.
به گزارش تدبیر24 به نقل از مهر، مرضیه افخم در پاسخ به سؤالی درخصوص آخرین وضعیت شهروند ایرانی بنام عباس یزدان پناه گفت: اخبار ضد و نقیضی طی چند ماه گذشته درخصوص مفقود شدن آقای یزدان پناه مقیم امارات گزارش گردیده است و وزارت امور خارجه از زمان دریافت این اخبار با ارسال یادداشتی رسمی به وزارت خارجه دولت امارات خواستار بررسی موضوع و لزوم اطلاع رسانی نسبت به سرنوشت وی شد.
 
سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: متعاقباً در ملاقات انجام شده با سفیر دولت امارات عربی متحده در تهران ، نگرانی جمهوری اسلامی ایران نسبت به سرنوشت این فرد به اطلاع ایشان رسید و وزارت امور خارجه براساس وظیفه ذاتی خود همچنان پیگیر وضعیت نامبرده می باشد.
 
وی تأکید کرد : هرگونه خبری درخصوص انتساب مفقودی یا قتل وی به ایران ، مضحک و کذب محض است . نـامبرده شاهد مهمی بـرای روشن شدن پرونده گازی کرسنت به شمار می رفت و حضور وی می تواند در این پرونده به نفع ایران تمام شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها