تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۷۹۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
سرمربی پرسپولیس قصد کنار گذاشتن بازیکنان جوان تیمش را دارد.
تدبیر24»برانکو ایوانکوویچ در آخرین صحبت‌های خود قبل از سفر به قطر صراحتا اعلام کرد قصد دارد در هر پست حداقل یک بازیکن جدید به لیست تیمش اضافه کند. از آنجا که لیست بزرگسالان پرسپولیس محدود است و این تیم نهایتا دو سه بازیکن دیگر می‌تواند به لیستش اضافه کند، بیشترین تغییرات در سرخپوشان را باید در لیست بازیکنان زیر 23 سال و امید این تیم دید.

در این فصل بازیکنانی چون ابولفضل درویش‌وند، حامد آقایی، شهاب زاهدی، حمید رضا طاهرخانی، رضا کرملا‌چعب، احسان علوان‌زاده و مهدی رحمتی در لیست زیر 23 سال و امید پرسپولیس حضور داشتند اما هیچ یک نتوانستند خواسته‌های برانکو را برآورده کنند. هر چند علی علیپور، صادق محرمی هم جزو همین لیست بودند که حساب آنها با بقیه نفرات جداست. احتمال اینکه برانکو بخواهد خیلی از نفرات نامبرده ( به غیر از محرمی و علیپور) را کنار گذاشته و بازیکنان جوان دیگری را در پست‌های مختلف به تیمش اضافه کند زیاد است. برانکو از اینکه هیچ یک از جوانان تیمش در جام‌جهانی جوانان حضور ندارند دلخور است و در این زمینه نیز مسئولان باشگاه خود را مقصر می‌داند. از این جهت که همه بازیکنان جوان فعلی پرسپولیس با نظر مسئول نقل‌وانتقالات این باشگاه و به عنوان ملی‌پوش جذب شدند اما بعد مشخص شد آنها فقط در مقاطعی کوتاه به اردوی تیم ملی جوانان دعوت می‌شدند. برانکو این بار قصد دارد با وسواس بیشتری بازیکنان جوان را به لیست تیمش اضافه کند و دیگر به مسئولان باشگاه خود اعتماد نخواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها