تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۷۹۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰
حسن محمدي، روزنامه نگار، در حساب شخصي اينستاگرام اش با اشاره به اقدام رئيس سازمان ميراث فرهنگي درباره ثبت ملي ربناي استاد شجريان نوشت:
تدبیر24»ماه رمضان كه مي آيد همواره نوستالژي هايي را براي ما زنده مي كند. ربناي محمدرضا شجریان استاد آواز ايران يكي از مهمترين میراث نسل ماست که به دلایل گوناگون عده اي مي خواستند با موازي سازي هاي نابخردانه آن را از ذهن جامعه پاك كنند. به آنچه در اين سال ها بر اين استاد روا داشتند در اين مجال نمي پردازم بلكه مي خواهم از اقدام ارزشمند دكتر زهرا احمدي پور ، رئيس سازمان ميراث فرهنگي و نقش موثر و اقدام كاملا به موقع او در ثبت این اثر فاخر به عنوان اثر ملی ایرانیان، ياد كنم. كار بزرگي كه آنچنان ارزشمند و مهم است كه همه ما وظيفه داريم از اين تدبير حفاظت كنيم.
باید به هوش، تدبير و زمان شناسي رئيس سازمان ميراث فرهنگي دست مریزاد گفت كه ثابت كرد مديريت زنان جسورانه تر و هوشمندانه تَر از برخي مدعيان مديريت در كشور است. او با يك حركت شطرنج گونه در زماني مناسب با حركتي دُرست حق مطلب را در مورد این اثر ملی و فاخر ادا نمود. حالا ربنا یک اثر ملی است که می توان آن را سينه به سينه به نسل بعد منتقل كرد. اگرچه صداوسيما با تنگ نظري به پخش آن مبادرت نمي ورزد اما همه ارادتمندان به استاد خودشان يك رسانه ملي شوند و با گوشي هاي موبايل خود صوت خوش استاد را بر سفره افطار بياورند تا از ميراث ملي مان محافظت نماييم.
برچسب ها: مديريت ، جسورانه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها