تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۷۹۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
محمدعلی موحدی کرمانی در مطلبی به بیان مقصودش از عبارت آرای حلال و حرام پرداخت.
تدبیر24»این مطلب را در زیر می‌خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف ایران

اینجانب در جلسه ای جمله ای گفتم که در فضای مجازی منعکس شد و هرکس تفسیری داشت که بعضاَ ناروا بود، لازم می دانم مقصودم را بیان نمایم:

در جلسه ای بحث درباره یکی از کاندیداها و آراء او بود و نظر بنده را می خواستند. بنده گفتم این 16 میلیونی که اعلام شده بر اساس اطلاعات واصله و این که احدی در صحت  این آراء تشکیک نکرده آراء واقعی اوست و بنده این رأی بالای مردمی و حلال را به ایشان تبریک می گویم.

دراینجا لازم می دانم کلمه حلال را معنا کنم:

اگر در سبد رأی یک کاندیدا آراء واقعی او ریخته شود، این آراء پاک و حلال است و اگر آراء دیگری به اشتباه یا عمد در سبدش ریخته شود این آراء پلید و حرام است. تخلف در انتخابات یک امر طبیعی است و مرجع تشخیص، طبق قانون شورای محترم نگهبان است.

همه منتظریم نظر شورای محترم نگهبان را بدانیم، چه بسا پس از تحقیقات کامل بعضی آراء کاسته و بعضی افزون گردد. البته هرچه باشد در نتیجه انتخابات مؤثر نخواهد بود و جناب آقای روحانی پس از تأیید شورای محترم نگهبان و تنفیذ رهبری برای 4 سال دیگر رئیس جمهور می باشند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها