تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۷۹۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از آتش سوزی انبار یک منزل به دلیل انبار کردن غیر اصولی اجناس خبر داد.
تدبیر24»علی عسگری در گفت و گو با ایسنا، گفت: روز یکشنبه هفتم خرداد ماه در ساعت 16 و 55 دقیقه یک مورد آتش سوزی در خیابان دستغیب به مرکز 125 اعلام شد.

وی از اعزام دو دستگاه خودرو از دو ایستگاه آتش نشانی سخن به میان آورد و به دلیل آتش سوزی اشاره و عنوان کرد: این حادثه به علت انبار کردن غیراصولی اجناس و مواد غذایی داخل منزل رخ داده بود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان با اشاره به اینکه سریعا حریق از سوی آتش نشانان کنترل و اطفا شد، اظهار کرد: با توجه به عملکرد سریع نیروهای آتش نشانی از سرایت آتش به سایر بخش های منزل جلوگیری شد.

وی اعلام کرد: این حادثه هیچ گونه تلفات جانی در پی نداشته است، ضمن آنکه علت حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی در حال بررسی است.

 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها