تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۷۹۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۱
خداحافظی احمدی نژاد و سلام پورمحمدی به لادن
گفته شد که جلسات هیات دولت دهم در این ساختمان برگزار می‌شود اما اکثر وزرای آن دولت حضور خود را در ساختمان لادن تکذیب کردند. . . .

تدبیر24 : مصطفی پورمحمدی به زودی در ساختمان لادن مستقر می‌شود. در هفته جاری 2 طبقه از ساختمان لادن به نمایندگان وزارت دادگستری تحویل داده شد، این در حالی است که قرار است این ساختمان به طور کامل تخلیه شود. با توجه به اینکه نهاد ریاست‌جمهوری اموال دو طبقه از این ساختمان را تخلیه کرد، کارمندان وزارت دادگستری به زودی در مکان جدید مستقر می‌شوند.طی توافقات انجام شده قرار است حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری در این ساختمان مستقر شود.

ساختمان لادن این روزها اتفاقات جالبی را شاهد است. برای اولین بار نام ساختمان لادن در شهریور ماه سال 91 و در جریان میزبانی ایران از اجلاس عدم تعهد به گوش خورد.  در آن زمان این ساختمان به محل استقرار علی سعیدلو معاون بین‌الملل رئیس‌جمهور وقت تبدیل شده بود تا امور این اجلاس را رتق و فتق کند. یک سال قبل‌تر از این موضوع البته تشکیل معاونت بین‌الملل در نهاد ریاست‌جمهوری محل حرف و حدیث قرار گرفته و به رئیس‌جمهور ایراد گرفته شده بود که با چنین دستگاه دیپلماسی عریض و طویلی، تشکیل معاونت بین‌الملل در نهاد ریاست‌جمهوری معنایی جز موازی کاری نمی‌تواند داشته باشد. انتخاب نوشت، ساختمان لادن در اختیار سعیدلو قرار گرفت اما عملا بعد از برگزاری اجلاس عدم تعهد کمترین استفاده‌ای از این ساختمان نشد تا آنکه در ماجرای خروج هدایای ریاست‌جمهوری در روزهای پایانی دولت بار دیگر نام این ساختمان به گوش خورد.در آن زمان گفته شد تمام هدایایی که روسای جمهوری از مقامات سایر کشورها گرفته‌اند یک شبه بار کامیون شده و به ساختمانی در ونک منتقل شده است. پس از پایان کار دولت احمدی‌نژاد او بحث دفتر کار رئیس‌جمهور سابق را مطرح کرد که با مخالفت‌هایی مواجه شد چرا که پیش از او، روسای جمهور قبلی چنین درخواستی نداشتند.

پس از آنکه در پاستور ساختمانی به او تعلق نگرفت ساختمان لادن را دراختیار گرفت. گفته شد که جلسات هیات دولت دهم در این ساختمان برگزار می‌شود اما اکثر وزرای آن دولت حضور خود را در ساختمان لادن تکذیب کردند. سید محمد حسینی وزیر ارشاد دولت احمدی‌نژاد در پاسخ به این سوال که آیا در جلسات ساختمان لادن که با حضور احمدی‌نژاد برگزار می‌شد، شرکت می‌کردید؟ گفت: من تنها در یکی دو جلسه آن شرکت کردم و بیشتر جنبه دید و بازدید میان وزیران دولت سابق بود. وی با بیان اینکه من از جزئیات بیشتر این جلسات خبر ندارم، افزود: در جلسات بعدی از من دعوت نشده است.محمدرضا میرتاج الدینی معاون احمدی‌نژاد هم در پاسخ به پرسش مشابهی در مورد جلسات ساختمان لادن گفته است: این سوال را باید از کسانی که مسئولش هستند بپرسید چراکه اگر قرار باشد خبری شود، رسانه‌ای می‌شود. محمود احمدی‌نژاد نیز در حاشیه مراسم ختم مادر سردار قاسم سلیمانی در واکنش به سوالی درباره ساختمان لادن سکوت کرده و گفت که این موضوعات مهم نیست و ما با آمریکا در حال جنگ هستیم و در نهایت مشخص شد مشایی و احمدی‌نژاد تنها ساکنان ثابت ساختمان لادن هستند. پس از مدتی بحث دانشگاه ایرانیان و تاسیس آن از سوی تیم احمدی‌نژاد مطرح شد که گفته می‌شد دفتر آن و برنامه‌ریزی‌هایش در همین ساختمان صورت می‌گرفت. تا مدتی بحث قانونی بودن یا نبودن این دانشگاه به سوژه روز تبدیل شد که همین امر موجب چرخش اذهان عمومی از ساختمان لادن به دانشگاه ایرانیان شد. پس از آنکه وضعیت دانشگاه احمدی‌نژاد تا حدودی مشخص شد، بار دیگر نگاه‌ها به سمت ساختمان لادن رفت و این بار دیگر موضوعی نبود که اذهان را به خود مشغول سازد.

اما در نهایت احمدی‌نژاد مجبور به تخلیه ساختمان لادن شد اما اینکه به کجا کوچ خواهد کرد سوال دیگری بود که تا امروز به طور قطعی مشخص نشده است البته برخی خبر می‌دهند که یک طبقه ساختمان لادن کماکان در اختیار احمدی‌نژاد و تیمش است و برخی دیگر از ساختمان بسیج مستضعفان می‌گویند که قرار است احمدی‌نژاد و یارانش در آن ساکن شوند. هنوز خبر رسمی در این زمینه منتشر نشده است. احمدی‌نژاد از تخلیه ساختمان لادن ناراضی است چنانکه معاون اجرایی رئیس دولت دهم نامه‌ای پیرامون تخلیه ساختمان «لادن» به حسن روحانی نوشت. متن نامه به این شرح است: «احتراما پیرو مکاتبه قبلی به عمل آمده مبنی بر درخواست مساعدت در خصوص دانشگاه جدید‌التاسیس ایرانیان به استحضار می‌رساند: متاسفانه پس از ارسال نامه مذکور، از جانب مسئولان نهاد ریاست‌جمهوری و وزارت دادگستری، اقدامات غیر قابل توجیهی در رابطه با تخلیه ساختمان لادن صورت گرفته که طی روزهای گذشته بر شدت آنها افزوده شد و زمان تخلیه ساختمان، حداکثر تا پایان آبان‌ماه تعیین شده است. لذا با توجه به اینکه احتمالا جنابعالی در جریان امر قرار ندارید و موافق این رفتار نمی‌باشید، لطفا دستور رسیدگی صادر فرمایید. حمید بقایی - معاون پشتیبانی

مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
مینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
0
7
بفرستیدش بره خونشون با اون کاراش روش میشه اصلا بیاد تو جامعه
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها