تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۷۹۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: حیف است که حماسه بزرگ حضور مردم را با برخی سخنان زیر سؤال ببریم و البته ما بر رعایت قانون در کشور تأکید داریم و قانون به‌درستی شیوه و روش کار را برای بررسی مسائل مرتبط با انتخابات مشخص کرده است.
تدبیر24»پرویز سالاری صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر بندرعباس پس از لغو دو جلسه پیاپی این پارلمان شهری به دلیل به حدنصاب نرسیدن اعضا پس از برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بندرعباس، افزود:حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی را به همه ملت ایران تبریک می‌گویم و باید گفت که همه در خلق این حماسه بزرگ مؤثر بودند.

وی اظهار کرد: در این خلق حماسه رسانه‌ها که در جهانی‌سازی این رویداد بزرگ نقش‌آفرینی کردند و همین‌طور نیروهای نظامی و امنیتی و انتظامی کشورمان که تلاش کردند تا انتخابات در فضایی امن برگزار شود، به‌حق در این نقش خود موفق عمل کردند.

سالاری تصریح کرد: املای نانوشته غلط ندارد لذا باید حواسمان باشد که دانسته یا ندانسته، آب به آسیب دشمن نریزیم و برای رسانه‌های بیگانه خوراک تأمین نکنیم و بدانیم که انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه در شرایطی در کشورمان باشکوه و عظمت منحصربه‌فردی برگزار شد که در برخی از کشورهای منطقه حتی بویی از دموکراسی و مراجعه به آرای مردم وجود ندارد.

رئیس شورای شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: حیف است که حماسه بزرگ حضور مردم را با برخی سخنان زیر سؤال ببریم و البته ما بر رعایت قانون در کشور تأکید داریم و قانون به‌درستی شیوه و روش کار را برای بررسی مسائل مرتبط با انتخابات مشخص کرده است.

سالاری از اعضای شورای چهارم خواست تا با حضور فعالانه‌تر در جلسات شورای شهر به تسریع در انجام امور مردم تا آخرین روز خدمت خود اقدام کنند و نگذارند مسائل و مشکلات مردم بر زمین بماند.

وی در ابتدای سخنانش با اشاره به اینکه 15 خردادماه در تاریخ مقاومت اسلامی در ایران و جهان ثبت و ضبط است، اضافه کرد: حضرت امام خمینی(ره) نماید واقعی ایمان و باور به خدا بود که با همان ایمان راسخی که در 15 خرداد 42 نهضت خود را آغاز کرد در 22 بهمن 57 آن را به پیروزی رساند و با همان اراده و ایمان نیز دیدیم که خرمشهر در 3 خرداد 61 به پیروزی رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس، رمز پیروزی انقلاب اسلامی و اراده ملت ایران را ایمان راسخ به خدا و وجود رهبری دانست و افزود: امام خمینی با باور قلبی به خداوند و با تکیه به قدرت لایزال الهی به پیروزی رساند و همان نونهالانی که در 15 خرداد 42 در گهواره‌ها بودند، سال‌ها بعد پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زدند و انقلاب را از گزند حمله وحشیانه دشمن در امان نگاه داشتند.

سالاری در پایان به 14 خرداد سالروز رحلت امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب جایگزین بی‌بدیل امام راحل هستند و همه ما باید پشت سر عمود خیمه انقلاب اسلامی با اقتدار و ایمان گام برداریم. ما رهبری داریم که دشمنان از تمهیدات و تدابیر ایشان همواره در هراس بوده و هستند.

به گزارش ایسنا، این جلسه با حضور 10 عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس پس از بیست روز تعطیلی به دلیل برگزاری انتخابات و همچنین لغو دو جلسه علنی به‌واسطه به حدنصاب نرسیدن برگزار شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها