تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۸۰۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
با اضافه شدن تهیه‌کننده‌ای جدید به جمع عوامل سریال «عاشقانه»، اینگونه عنوان شده است که مشکلی برای توزیع هفتگی سریال وجود نخواهد داشت.
تدبیر24»دهمین قسمت از مجموعه «عاشقانه» به کارگردانی منوچهر هادی فردا (چهارشنبه ١٧ خرداد ماه) وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد.

در قسمت دهم از این مجموعه حوادث تأثیرگذار و البته غافلگیرکننده‌ای رقم می‌خورد. همچنین در این قسمت کلیپی ویژه با صدای فرزاد فرزین برای اولین بار پخش می شود.

روابط عمومی سریال «عاشقانه» اعلام کرد،‌ «خوشبختانه با اضافه شدن هومن کبیری به عنوان تهیه‌کننده، وی با مدیریت صادقانه خود ضمن برگرداندن آرامش به پروژه، کاستی‌ها را جبران و اعتماد را دوباره به عوامل بازگرداند. در حال حاضر بسیاری از مشکلات این پروژه مرتفع شده و از این پس مشکلی برای توزیع به موقع و هفتگی مجموعه وجود نخواهد داشت.»

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها