تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۸۰۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
رئیس‌جمهور مصر برای دیدار با مقامات آلمانی و بحث درباره پرونده قطر و سایر تحولات منطقه به آلمان رفته است.
تدبیر24»عبدالفتاح سیسی، رئیس‌جمهور مصر روز یکشنبه سفر خود به آلمان را آغاز کرد و امروز (دوشنبه) با آنگلا مرکل، صدراعظم این کشور دیدار می‌کند.

این دیدار در حاشیه نشست امروز مرکل با رهبران کشورهای آفریقایی برای کمک به کاهش فقر و مهار بحران مهاجرت صورت می‌گیرد.

سیسی در این دیدار توضیح کاملی درباره دلایل قطع روابط برخی کشورهای عربی از جمله مصر با قطر به اتهام حمایت از تروریسم خواهد داد. سیسی درحالی این توضیحات را خواهد داد که موضع آلمان نسبت به این تحولات اخیر هنوز واضح نیست.

به گفته منابع دیپلماتیک مصری برلین منافع اقتصادی مشترکی با دوحه دارد و جریان‌های سیاسی اسلام‌گرایی در این کشور وجود دارد که در صورت موضع منفی آلمان در قبال دوحه این جریان‌ها می‌توانند امنیت ملی این کشور و اروپا را به خطر اندازند.

این منابع می‌گویند که آلمان خود را برای یک پروژه "مارشال آلمانی-آفریقایی" در سایه تمایل به افزایش سرمایه‌گذاری‌ها آماده می‌کند و مصر نقش مهمی در این راستا دارد. مصر از کشورهای اروپایی می‌خواهد تا از موضع عربی درباره مقابله با کشورهای حامی تروریسم حمایت کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها