تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۸۰۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
کاربران سایت آس، رئال ماردید زین‌الدین زیدان را برتر از بارسلونای پپ گواردیولا توصیف کردند.
تدبیر24»رئال مادرید توانست فصل ۱۷-۲۰۱۶ را با فتح لالیگا و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به پایان برساند. مادرید نخستین تیمی بود که برای دو سال پیاپی عنوان قهرمانی را در اروپا به دست آورد. درخشش مادرید با زین‌الدین زیدان باعث شد که این سایت در یک نظرسنجی از کاربران بخواهد، برتر بودن بارسلونای پپ گواردیولا و مادرید زیدان را مشخص کنند. در این نظرسنجی مادرید زیدان با ۱.۹۸ درصد اختلاف بالاتر از بارسلونای گواردیولا قرار گرفت.

نزدیک به ۹۰ هزار نفر به سوال سایت آس پاسخ دادند. رقابت نزدیکی در جریان بود اما مادرید زیدان توانست با اختلافی نزدیک آرای بیشتری را به خود اختصاص دهد. مادرید ۵۰.۹۹ درصد و بارسا ۴۹.۰۱ درصد از رای‌ها را به خود اختصاص دادند.

بارسلونا با هدایت گواردیولا ۱۴ عنوان (دو لیگ قهرمانان، سه لالیگا، دو کوپا دل‌ری، دو سوپر جام اروپا، دو جام جهانی باشگاه‌ها و سه سوپر جام اسپانیا) را در چهار فصل به دست آورد. زیدان توانست برای مادرید پنج قهرمانی (دو قهرمانی در لیگ قهرمانان، یک لالیگا، یک سوپر جام اروپا و یک جام جهانی باشگاه‌ها) در یک سال و نیم به ارمغان بیاورد. تیم او در این مدت توانست رکورد بازی‌های بدون شکست و گلزنی پیاپی در بازی‌ها را بشکند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها