تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۸۰۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
نادری:
عضو فراکسیون نمایندگان اهل سنت مجلس شورای اسلامی معتقد است داعش ضربات سختی از کُردها خورده و با انتشار فیلمی به زبان کُردی، به دنبال تلافی بود.

تدبیر24»شهاب نادری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با تاکید بر بیزاری مردم کُرد و اهل سنت از گروه تروریستی تکفیری داعش، اظهار داشت: این گروه تروریستی نه کُرد است و نه اهل سنت است، بلکه هیچ قوم و مذهبی ندارد، تفکر داعش وحشس گری، جنایت و تحجر است.

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز اگر عده ای بخواهند بخاطر چند نفر که به زبان کُردی فیلمی را منتشر کرده‌اند، همه مردم کُرد تحت فشار قرار گیرند، منجر به پذیرفتن سناریوی از پیش طراحی شده استکبار جهانی می‌شود، زیرا دشمنان به دنبال کُرد هراسی هستند که از نظر ما به هیچ وجه قابل پذیرش نیست و مشکلاتی را به دنبال می‌آورد.

وی با بیان اینکه هدف رژیم صهیونیستی اختلاف افکنی بین اهل سنت و تشیع است، افزود: در گذشته، داعش پیش از انجام عملیات‌های خود ویدیوهایی را به زبان های عربی و انگلیسی منتشر می‌کرد ولی این بار با انتشار فیلمی به زبان کُردی به دنبال ایجاد اختلاف بین اقوام ایرانی است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیشترین ضربه را کُردها در سوریه و عراق به داعش زده‌اند، ادامه داد: به دلیل ضرباتی که داعش از سوی کُردها متحمل شده، این بار با این شیوه به دنبال تلافی است.

نادری با بیان اینکه داعش در کوبانی زنان را نیز محصره کرد و حتی زنان کُرد نیز با داعش به مبارزه برخاستند، متذکر شد: داعش در بین مردم کُرد نیز به شدت متنفر هستند؛ همانطور که تمام مردم ایران از داعش بیزارند، توقع ما از مسئولان این است که توجه ویژه ای به شرایط اقتصادی مناطق مرزی داشته باشند تا منافذ نفوذ گروه های تروریستی و تکفیری به مناطق مرزی بسته شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها