تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۸۱۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
کشتی‌های نجات تنها ظرف یک روز (پنجشنبه) در آب‌های اطراف لیبی بیش از ۱۰۰۰ مهاجر غیرقانونی را نجات دادند.
تدبیر24»اکثر این مهاجران در قایق‌های بادی کوچک یا بلم‌های چوبی به سمت اروپا روانه بودند.

تنها در یک عملیات‌ بیش از ۱۰۰ نفر که بیشترشان اهل بنگلادش بودند از یک قایق بادی در ۳۴ کیلومتری آب‌های لیبی نجات داده شدند.

ایتالیا یکی از مقاصد اصلی مهاجرانی است که از مبداء شمال آفریقا به آب می‌زنند. این کشور در جنوب اروپا، طی شش ماه گذشته از سال جاری میلادی ۶۵ هزار مهاجر را پذیرفته است.

به این ترتیب تعداد این مهاجران نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۸۰ درصد افزایش یافته است.

به دنبال توافق سال گذشته بین اتحادیه اروپا و ترکیه برای مانع شدن از ورود قایق‌ها به یونان، ایتالیا تبدیل به مقصد اصلی مهاجران غیرقانونی شده است.

سال گذشته میلادی ۱۸۱ هزار مهاجر به طور غیرقانونی وارد سواحل ایتالیا شدند. در واکنش به افزایش مهاجران غیرقانونی دولت ایتالیا دستور ساخت ۱۶ مرکز جدید را برای اسکان آنها داده است.

به گزارش بی‌بی‌سی، قاچاقچیان انسان در لیبی معمولا افراد را سوار قایق‌هایی با شرایط نامناسب می‌کنند و آن‌ها را به سوی آب‌های بین‌المللی می‌فرستند؛ جایی که اگر شانس بیاورند، گروه‌های نجات آن‌ها را پیدا می‌کنند.

به گفته گارد ساحلی ایتالیا تمام افرادی که روز گذشته (پنج‌شنبه) پیدا شدند را گروه‌های غیردولتی نجات داده‌اند.

برچسب ها: لیبی ، نجات
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها