تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۸۱۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
یک عضو حزب ندای ایرانیان تاکید کرد که معیارها و شاخص‌های مناسب برای پست‌های دولتی و کابینه دولت دوازدهم باید توسط رسانه‌ها مطرح شود.

تدبیر24»شهاب طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص برخی گمانه زنی ها درباره اعضای کابینه دولت دوازدهم، گفت:‌ اگر گمانه‌زنی در خصوص شاخص ها و معیارهای انتخاب وزرا و اعضای کابینه باشد، کار بسیار خوبی است و پیشنهاد می‌کنم رسانه‌ها بیشتر به این موضوع بپردازند.

‎وی ادامه داد: مطرح کردن اینکه وزرا و کسانی که می خواهند پست های دولتی را بگیرند، باید دارای چه شاخص هایی باشند، می‌تواند به دولت کمک کند و باعث شود که دولت به شایستگی پاسخگوی مطالبات مردم باشد.

‎این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: در عین حال اکنون می بینیم بیشتر گمانه‌زنی‌ها برای این است که نام افرادی برای سمت های دولتی مطرح شود و جا بیفتد. و برخی رسانه‌ها "راه بنداز جا بنداز" بعضی افراد شده اند. در این حالت یا فشار رسانه‌ای و اجتماعی موثر واقع می‌شود که این اتفاق بدی است و یا آن فرد در صورت انتخاب نشدن اعتبار خود را از دست می‌دهد و این شائبه پیش می‌آید که چرا آن پست را دریافت نکرده است.

‎طباطبایی تصریح کرد: نکته قابل توجه این است که گمانه‌زنی‌ها باید در راستای تعیین شاخص ها و برای شناخت مردم و جامعه باشد و وظیفه اصلی رسانه نیز در این خصوص همین است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها