تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۸۱۵۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران به مواضع داعش نشان داد توان دفاعی ایران به اندازه‌ای است که هیچ کس نمی‌تواند کوچکترین چشم داشتی به این مرز و بوم پیدا کند.
تدبیر24»غلامرضا تاجگردون در جلسه شورای ادارای گچساران افزود: با توجه به شرایط خاص در کشور مردم با حضور باشکوه خود در انتخابات دشمنان ایران اسلامی را ناامید کردند.

وی بیان کرد: حرکت تروریستی دشمنان ایران اسلامی نشان دهنده ترس آنها از حضور مردم ایران در کنار مسئولان نظام است.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی تلاش کردند تا میان مردم و مسئولان نظام تفرقه ایجاد کرده که مانند همیشه نا امید شدند.

تاجگردون عنوان کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی مانند همیشه به دنیا ثابت کردند با توجه به جریانات سیاسی همیشه و در همه حال پشت نظام و مسئولان آن و نیروهای مقتدر مسلح ایستاده اند.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تحریم ها و سایر مسائل موجود هرکدام به جای خود اما توان دفاعی کشور ایران اسلامی نیز جای خاص خود را دارد.

تاجگردون بیان کرد: ما در هر شرایطی که باشیم حفظ صیانت از حقوق و امنیت مردم ایران اسلامی در اولویت قرار دارد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم ایران اسلامی نگران نباشند زیرا ایران در دنیا جایگاه خاص خود را پیدا کرده است.

تاجگردون اضافه کرد: مردم بدانند که مسئولان نظام پای حرکات سیاسی خود مقتدرانه ایستادند.

وی گفت: آمریکا و اسرائیل بدانند آنها حتی نمی توانند کدخدای منطقه خود باشند، آنگاه به فرمایش مقام معظم رهبری آنها با یک ترقه بازی می خواهند خود را در خاورمیانه و یاران نشان دهند.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در یک سال گذشته برنامه چهارساله ای را برای پیشرفت شهرستان گچساران و باشت تدوین کردیم.

تاجگردون عنوان کرد: متاسفانه در خصوص اجرای این برنامه چهارساله هیچ اقدام موثری در دو شهرستان گچساران و باشت صورت نگرفته است.

وی گفت: در این برنامه تدوین شده تلاش شده بود تا اقدامات عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی را که در 10 سال می توان انجام داد آنها را چهارساله به پایان رساند.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مدیران بدانند این که تنها به نام مدیر دلخوش کرده و پشت میز ریاست آن تکیه زنند، کافی نیست.

تاجگردون بیان کرد: در افتتاح بیمارستان بی بی حکیمه(س) گچساران به دست وزیر بهداشت که به تازگی انجام شد وی پیشنهاد اختصاص این بیمارستان را به زنان برای اولین بار در سطح کشور مطرح کردند.

وی افزود: متاسفانه از آن روز تاکنون مدیری این پیشنهاد که خود یک فرصت بسیار مناسب بود را پیگیری نکرد تا وزیر بهداشت به تازگی نیز این پیشنهاد را در اردبیل مطرح کردند.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هیچ شهرستانی در جنوب کشور پتانسیل راه اندازی چنین طرح عظیمی را ندارد و این یک فرصت بسیار خوب برای گچساران و استان است.

تاجگردون ادامه داد: با توجه به افزایش اعتبارات باید روند اجرای کارها نیز شتاب بیشتری پیدا کند نباید شهرستانی با این همه پتانسیل اینگونه شود.

وی اضافه کرد: متاسفانه هنوز شاهد حواله کردن مردم برای انجام کارهایشان از سوی مدیران به نماینده و آوردن یادداشتی از سوی نماینده هستیم که این اصلا اقدام درستی نبوده و باید این فرهنگ جمع شود.

برچسب ها: سپاه ، داعش
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها