تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۸۱۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
کارشناس هواشناسی سیستان وبلوچستان گفت: سرعت وزش بادهای 120 روزه در 24 ساعت گذشته در شمال استان به حدود 90 کیلومتر بر ساعت رسید.
تدبیر24»علی ملاشاهی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شدت وزش باد دید افقی در زابل به هزار و 500 متر و در زهک به هزار متر کاهش یافت.
وی افزود: امروز از سرعت وزش باد در منطقه سیستان متشکل از پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز قدری کاسته می شود اما مجددا از فردا تا چهارشنبه وزش باد شدید همراه با گرد و خاک با سرعت حدود 80 تا 100 کیلومتر بر ساعت در این منطقه پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: توفان گرد و خاک و حرکت شن های روان در برخی نقاط شمال سیستان و بلوچستان در این مدت بسیار محتمل است.
به گزارش ایرنا هر ساله وزش بادهای 120 روزه در سیستان از نیمه دوم خرداد آغاز می شود و تا اواسط شهریور ماه ادامه دارد.
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از فردا بعد از ظهر برای سایر نقاط استان افزایش غبار را داریم و در برخی نقاط همچون نصرت آباد و شوره گز تا زرآباد در نوار غربی و مرزهای شرقی استان از میرجاوه تا سراوان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه وزش باد به نسبت شدید است.
ملاشاهی افزود: در جاده های زاهدان - بم و ایرانشهر - رودبار در استان کرمان و زابل - نهبندان در استان خراسان جنوبی ممکن است گرد و خاک برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه سبب کاهش دید و اختلال در تردد شود.
وی اظهار داشت: برای ارتفاعات جنوبی سیستان و بلوچستان هم در 2 روز آینده رشد ابر را داریم و احتمال رگبارهای پراکنده باران و گاهی رعد و برق دور از انتظار نیست.
وی گفت: از شدت گرمای هوا در شمال سیستان و بلوچستان کاسته شده است اما در نواحی جنوبی استان برای 2 روز آینده گرما تداوم دارد.
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: دریای عمان نیز امروز و فردا همچنان وزش باد به نسبت شدید است و دریای مواج و متلاطم پیش بینی می شود.
وی خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته زاهدان با حداقل 27 درجه و دلگان، قصرقند و نیکشهر با حداکثر 49 درجه بالای صفر به ترتیب خنکترین و گرمترین نقاط استان بودند.
سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومتر مربع (معادل 5/11درصد مساحت کشور) و 19 شهرستان و بیش از 2 میلیون و 800 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود که امکان دارد همزمان چندین پدیده از جمله توفان، بارندگی، سیل و مواج شدن دریا را تجربه کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها