تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۸۲۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷
اجلاس بین‌المللی مقابله با گرد و غبار هفته آینده برگزار می‌شود. به گفته معاون آبخیزداری، امور مراتع و بیابان سازمان جنگل‌ها یکی از برنامه‌های این کنفرانس جهانی بازدید از سایت‌های مقابله با گرد و غبار ایران است که با مسئولیت سازمان جنگل‌ها در روز دوم کنفرانس انجام می‌شود.
تدبیر24»پرویز گرشاسبی  اظهار کرد: روز سه‌شنبه (۱۳ تیرماه) - که مصادف با روز دوم کنفرانس بین‌المللی مقابله با گرد و غبار است- بازدید از سه سایت جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی شده است. اولین سایت آران و بیدگل در استان اصفهان است که تجربه مقابله با طوفان‌های شن و گرد و غبار را در کشور ایران نشان می‌دهد. در این سایت از اقدامات سازمان جنگل‌ها از جمله درختکاری و مالچ‌پاشی - که مانع حرکت شن‌های روان به سمت شهرها می‌شود- بازدید می‌شود.

وی افزود: بازدید بعدی از سایت گردشگری متین‌آباد شهرستان نطنز است که یک کار نو در منطقه بیابانی محسوب می‌شود و یک اکوکمپ بیابانی است که توسط بخش خصوصی احداث شده است. از مهمانان خارجی در این اکوکمپ پذیرایی می‌شود.

معاون آبخیزداری، امور مراتع و بیابان سازمان جنگل‌ها گفت: همزمان با بازدید از سایت‌های استان اصفهان، جمع دیگری از مسئولان و کارشناسان از تالاب هورالعظیم بازدید می‌کنند که توسط وزارت نیرو و سازمان حفاظت محیط زیست آبگیری شده است. افزون بر این بازدید از سایت کنترل گرد و غبار و طوفان‌های ماسه‌ای در سوسنگرد،‌ حمیدیه و دشت آزادگان انجام خواهد شد.

گرشاسبی افزود: بر اثر تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه بین‌الملل به منظور مقابله با گرد و غبار و حضور فعال جمهوری اسلامی ایران در کنفرانس‌های بین‌المللی زیست محیطی، سال گذشته قرار شد اجلاس بین‌المللی مقابله با گرد و غبار در ایران برگزار شود که این اجلاس در ۱۲ تا ۱۴ تیرماه برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: کنفرانس بین‌المللی مقابله با گرد و غبار نقش هماهنگ‌کننده کشورهای مختلف در موضوع بحران گرد و غبار دارد. این کنفرانس می‌تواند خروجی‌های مهمی داشته باشد و با توجه به مشکلات موجود در خاورمیانه در موضوع مدیریت منابع آب در بین‌النهرین، بین عراق، ترکیه و سوریه و حضور فعال کشورهای عراق و ترکیه در این اجلاس امیدواریم کنفرانس بین‌المللی مقابله با گرد و غبار خروجی بارزی در توجه ملت‌ها و دولت‌ها به حل مشکل مشترک گرد و غبار داشته باشد. از آنجا که اجلاس گرد و غبار اولین نشستی است که روی مبحث همکاری‌های منطقه‌ای تاکید دارد، بسیار حائز اهمیت است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها