تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۸۲۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با اعتقاد به «وجود قوانین تکراری در حوزه کارآفرینی»، گفت: با تورم قوانین در این حوزه مواجه هستیم و نیاز است قوانین تکراری کنار گذاشته شود.
تدبیر24»سید جواد حسینی کیا با اشاره به ضرورت حرکت جامعه به سمت کارآفرینی، اظهار داشت: برای تحقق این امر باید چند بخش همزمان با هم فعال شود؛ یکی از اقدامات موثر در این زمینه ورود و اقدام بخش دولتی است، به نحوی که دولت تسهیلات را به سمت رونق کارآفرینی سوق دهد. همچنین دولت باید نرخ بهره تسهیلات را کم کرده و روند اعطای این تسهیلات را تسهیل کند و در اختیار کارآفرینان قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه پرداخت تسهیلات به کارآفرینان باید مناطق محروم بصورت ویژه دیده شوند، بطوری که بتوان تسهیلاتی از صندوق توسعه ملی با نرخ بهره پایین و مدت زمان بازپرداخت و تنفس طولانی به کارآفرینان این مناطق پرداخت شود. نگاه دولت به کارآفرینان از همان ابتدا باید نگاه جهانی باشد که تولیدات آن‌ها بتواند در خارج از کشور نیز عرضه شود. از طرفی دولت باید نظارت بر کیفی بودن محصولات نیز داشته باشد؛ زیرا کیفیت ضامن بقای آن محصول در بازار است.

وی افزود: از طرفی رونق کارآفرینی در کشور مستلزم ورود افرادی توانمند به این عرصه است. افرادی که توانایی نداشته، از نیروی متخصص و نقشه کار بی‌بهره بوده و مشاوره قوی نداشته باشند در نهایت با ورود به مسیر کارآفرینی با عدم اقبال از سوی سرمایه گذاران مواجه شده و با کوچکترین مشکل دچار بحران شده و هم منابع سرمایه گذار و هم منابع خود را به هدر می‌دهند و دچار ورشکستگی شده و با مشکلات بسیار مجددا به چرخه بیکاری کشور وارد می‌شوند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه، مجلس را بخش موثر دیگر در زمینه رونق کارآفرینی کشور عنوان کرد و افزود: در حال حاضر در بخش کارآفرینی و اشتغال با تورم قوانین مواجه هستیم. نیاز است که قوانین بازنگری شده و قوانین تکراری کنار گذاشته شده و قوانین جمع و جوری در این حوزه داشته باشیم.

وی عدم اطلاع‌رسانی مناسب را مهم‌ترین مشکل حوزه کارآفرینی کشور دانست و گفت: در حال حاضر ما مراکز خوبی مانند شتاب دهنده در زمینه حمایت از کارآفرینان داریم اما اطلاع رسانی خوبی در زمینه استفاده از این ظرفیت صورت نگرفته است. اگر اطلاع رسانی دقیقی در خصوص فعالیت مراکز حامی کارآفرینان از جمله شتاب دهنده‌ها صورت گیرد و این مراکز با قدرت بیشتر وارد عمل شوند قطعا معضل بیکاری با حمایت بیشتر از کارآفرینان در کشور رفع خواهد شد.

برچسب ها: کارآفرینی ، اشتغال
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها