تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۸۲۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱
روحانی با تبریک آزادی موصل به نخست وزیر عراق مطرح کرد:
رییس جمهور در پی آزادسازی شهر موصل، در پیامی به حیدر العبادی نخست وزیر عراق، آزادسازی بزرگترین شهر تحت کنترل داعش در عراق و پایان مظلومیت مردم آن، و رهایی از زیر یوغ جنایت و خشونت بی‌نظیر در تاریخ سده‌های اخیر منطقه را به وی و مردم عراق تبریک گفت.
تدبیر24»متن پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

« بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای العبادی

نخست وزیر عراق

 آزادسازی بزرگترین شهر تحت کنترل داعش در عراق و پایان مظلومیت مردم آن، و رهایی از زیر یوغ جنایت و خشونت بی‌نظیر در تاریخ سده‌های اخیر منطقه را به جنابعالی و مردم عزیز عراق تبریک می‌گویم.

این پیروزی عظیم که به یمن همکاری ، هماهنگی ، فداکاری و تلاش مردم سخت‌کوش و نیروهای نظامی و حشدالشعبی قهرمان، با حمایت کشورهای همسایه انجام پذیرفت، نشانگر اهمیت مبارزه واقعی با جنایتکارانی است که خشونت و آدم‌کشی را ظالمانه به‌نام اسلام به نمایش گذاشتند.

جمهوری اسلامی ایران خود را در این شادی و رهایی از بند قساوت و درنده‌خویی شریک دانسته و امادگی خود را برای تداوم مبارزه همه‌جانبه با این جنایت پیشه‌گان در تمام منطقه اعلام می‌دارد.

 حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران»

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها