تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۸۲۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
نشست فراکسیون زنان مجلس و مجمع زنان اصلاح‌طلب
نشست مشترک فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با مجمع زنان اصلاح‌طلب ظهر امروز (سه‌شنبه) در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
تدبیر24»پروانه سلحشوری رئیس فراکسیون زنان در این نشست با اشاره به فعالیت‌های فراکسیون زنان در مجلس دهم و یک سال گذشته اظهار کرد: ما در ابتدای کار امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری زیادی نداشتیم و در واقع تقریباً هیچ چیز از فراکسیون زنان مجلس نهم برای ما به جا نمانده است اما سعی کردیم فعالیت‌ها را سامان دهیم و ارتباطاتی با گروه‌های مختلف زنان برقرار کنیم.

وی با اشاره به تلاش‌های نمایندگان زن مجلس برای مصوبات حوزه زنان در برنامه ششم یادآور شد: ما همچنین برای اولین بار نشست ادوار زنان مجلس را برگزار کردیم و اتاق فکری با مرکز پژوهش‌های مجلس تشکیل دادیم.

وی اضافه کرد: ما به عنوان فراکسیون زنان نیازمند حمایت و راهنمایی جامعه زنان هستیم و دست کمک به سمت تمام نهادهای حزبی،‌ NGOها و سازمان‌های مربوطه دراز می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها