تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۸۳۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
نظرسنجی:
یک نظرسنجی که به تازگی توسط موسسه افکار سنجی «پیو» صورت گرفته است، نشان می‌دهد که مردم آمریکا به «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان بیش از «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری این کشور اعتماد دارند.
56 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند که به مرکل اعتماد بیشتری دارند و 46 درصد سیاست‌های ترامپ را مورد اعتماد دانستند.
در دسته بندی احزاب، 89 درصد جمهوریخواهان گفتند که اعتماد بیشتری به ترامپ دارند و 64درصد دمکرات‌ها مرکل را مورد اعتماد دانستند.
جامعه آماری نظرسنجی مذکور 1505 نفر بوده و از تاریخ 16 فوریه تا 15 مارس صورت گرفته است.
ترامپ بزودی برای شرکت در اجلاس سران «جی 20» عازم آلمان خواهد شد و این در شرایطی است که روابط 2 کشور در هفته‌های گذشته محل چالش‌های بسیاری بوده است.
مسائل تجاری تنها یکی از زمینه‌های اختلاف برلین با دولت جدید آمریکا است. ترامپ در ماه‌های گذشته بارها به این سبب که دولت آلمان سهم بیشتری برای فعالیت‌های ناتو پرداخت نمی کند، آن را هدف انتقاد قرار داده است.
برچسب ها: آمریکایی‌ ، مرکل
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها