تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۸۳۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
پلیس شیکاگو 7 نفر را که در مخالفت با سیاست های محیط زیستی کاخ سفید اقدام به نصب یک بنر در نمای بیرونی برج ترامپ کرده بودند، بازداشت کرد.
تدبیر24»عصر روز جمعه (به وقت محلی) 7 نفر که در مخالفت با سیاست های محیط زیستی ترامپ اقدام به نصب یک بنر در نمای بیرونی برج ترامپ در شیکاگو کرده بودند، توسط پلیس این ایالت بازداشت شدند.
این افراد که شامل 5 زن و 2 مرد بودند، روی این بنر عبارت 'مقاومت کن، دفاع کن' با تصویری از کره زمین و در زیر آن نام یک گروه مردم نهاد حفاظت از محیط زیست موسوم به 'Greanpeace' (صلح سبز) را حک کرده بودند.
گروه «صلح سبز» مسئولیت این کار را به عهده گرفته و اعلام کرد که 4 نفر از این افراد وابسته به این گروه هستند. همچنین این گروه ویدیویی اهتزاز این بنر بر برج ترامپ را در حساب توییتر خود منتشر کرد.
پلیس اتهام این افراد را تجاوز و خسارت به دارایی دیگران اعلام کرد.
سیاست های محیط زیستی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا از زمان به قدرت رسیدن او مورد انتقاد بسیاری بوده است.
وی ماه گذشته میلادی اعلام کرد که کشورش از توافق آب و هوایی پاریس خارج می شود. این اقدام او با انتقاد بسیار گسترده از سوی رهبران، مقام ها و شخصیت های جهان روبه رو شد.
ترامپ امروز (شنبه) در هامبورگ نیز که برای شرکت در نشست گروه 20 در آن به سر می برد با انتقاد از سوی مقام های شرکت کننده و همچنین تظاهرکنندگان روبه رو شده است.
کشورهای برزیل، روسیه، چین و هند که عضو گروه موسوم به 'بریکس' هستند در اعلامیه مشترکی از کشورهای گروه 20 خواستند تا به رغم تصمیم ترامپ برای خروج آمریکا از توافق آب و هوایی پاریس، آن را اجرا کنند.
همچنین 'ترزا می' نخست وزیر انگلیس گفت: رهبران گروه 20 باید از ترامپ بخواهند در تصمیم خود مبنی بر خروج از این توافق تجدید نظر کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها