تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۸۳۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
تیلرسون:
وزیر امور خارجه آمریکا درباره طولانی شدن دیدار دوجانبه رهبران روسیه و آمریکا گفت: حتی بانوی اول آمریکا هم نتوانست مانع ادامه این دیدار شود.
تدبیر24»رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه آمریکا درباره طولانی شدن دیدار دوجانبه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا با ولادیمیر پوتین، همتای روسی‌اش در حاشیه نشست گروه ۲۰ در هامبورگ گفت، وی چندین بار به رئیس‌جمهور آمریکا در حین دیدار با رئیس‌جمهوری روسیه زمان را یادآوری کرده است.اما این دیدار نزدیک به دو برابر بیش از آنچه برنامه ریزی شده بود، به طول انجامید.

تیلرسون اضافه کرد: هر دو طرف سریعا ارتباط برقرار و درباره موضوعات مختلف گفت‌وگو کردند.

وزیر امور خارجه آمریکا افزود: چندین بار من به رئیس‌جمهور زمان را یادآوری کردم و گفتم که مردم پشت در ایستاده‌اند. حتی بانوی اول آمریکا به داخل آمد اما نتوانست مانع ادامه مذاکرات آنها شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها