تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۸۳۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: نظام پرداخت معلمان باید متفاوت از قانون مدیریت خدمات کشوری باشد و ما تلاش می‌کنیم تا 6 ماه آینده لایحه پیشنهادی نظام پرداخت معلمان به دولت ارسال شود.

تدبیر24»یوسف نجفی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها در اردوگاه شهید باهنر تهران، اظهار داشت: امروز دولت و مجلس شورای اسلامی بر این باورند که معلم کارمند نیست بلکه یک هویت علمی و تربیتی دارد، بنابراین در موضوع حقوق و پرداخت‌ها و رتبه‌بندی، باید نظام پرداخت معلمان متفاوت از قانون مدیریت خدمات کشوری باشد.

وی افزود: موضوع مذکور در برنامه ششم توسعه در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است و ما تلاش می‌کنیم تا 6 ماه آینده لایحه پیشنهادی نظام پرداخت معلمان نیز به دولت ارسال شود.

نجفی تعامل و ارتباط آموزش و پرورش با مجلس شورای اسلامی را یک تعامل سازنده دانست و خاطر نشان کرد: در سایه این تعامل موفق شدیم مصوبات مطلوب و تحول آفرینی را در برنامه ششم توسعه و بودجه سال 96 به تصویب برسانیم.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش ضمن تقدیر از همکاری خوب کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با وزارت آموزش و پرورش، گفت: در سال 96 براساس سند تحول بنیادین پنج برنامه کلی را اجرایی خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: تنقیح قوانین و مقررات آموزش و پرورش، تعامل سازنده با مجلس شورای اسلامی، اجرای برنامه حمایت قضایی از کارکنان اداری، ارائه مشاوره حقوقی به کارمندان، برنامه تحصیل و تثبیت مالکیت املاک آموزش و پرورش، ارتقای سلامت اداری از طریق دادرسی عادلانه و پیشگیری از تخلف از جمله برنامه‌های معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در سال جاری است.

نجفی اضافه کرد: تعامل مطلوب مدیران کل آموزش و پرورش با نمایندگان مجلس شورای اسلامی مورد تأکید ما است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها