تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۸۳۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
یک مقام امنیتی در کرکوک، هسته های خفته داعش را در سطح منطقه همچنان تهدید کننده خواند و گفت در 6 ماه گذشته 200 تروریست در این استان دستگیر و دادگاهی و همزمان 250 تن دیگر به جرم همدستی با تروریست های داعش دستگیر شده اند.
تدبیر24»سرهنگ سرحد قادر مدیرکل پلیس محلات و مناطق استان کرکوک، با اعلام این مطلب به خبرنگار ایرنا در اربیل گفت: ریشه کن کردن تروریست ها برای همیشه در شهر کرکوک، بدلیل تنوع و بافت قومیتی، امری بسیار سخت و دشوار می باشد.
وی افزود: گروه تروریستی داعش هنوز 30 درصد مناطق این استان را در اختیار داشته و شاخه های پنهان این گروه تکفیری همچنان فعال هستند.
این مقام مسئول پلیس در استان کرکوک ادامه داد: حضور داعش در این استان باعث آوارگی بیش از 550 هزار آواره به مرکز استان شده است.
در خصوص حضور داعشی ها، در این استان وی اعلام کرد متاسفانه داعشی ها هنوز در الحویجه حضور دارند و در برخی روستاها به آنها کمک لجستیکی می شود، اما این فرصت به آنها داده نمی شود و اگر فرصت پیدا کنند هر روز دست به عملیات می زنند.
سرهنگ سرحد قادر تاکید کرد گروه تروریستی و تکفیری داعش تاکنون بیش از 17 بار به این شهر حمله کرده است و شمار زیادی از تروریست ها را هنگامی که در لباس زنانه قصد انجام عملیات انتحاری داشتند دستگیر کرده ایم.
برچسب ها: کرکوک ، داعش
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها