تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۸۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۰۶:۰۰
یک منبع آگاه گفت: یکی از برنامه‌های اصلی احمدی‌نژاد در مورد دانشگاه ایرانیان، توسعه و گسترش آن و همچنین راه‌اندازی شعبه در کشورهای مختلف،‌ علی الخحصوص ونزوئلا خواهد بود.
به گزارش تدبیر24 به نقل از سایت صلح نیوز گفت: یکی از برنامه های اصلی آقای احمدی نژاد در مورد دانشگاه ایرانیان؛ توسعه و گسترش آن و همچنین راه اندازی شعبه در کشورهای مختلف و علی الخصوص ونزوئلا خواهد بود.

این منبع نزدیک به محمود احمدی نژاد در مورد آخرین وضعیت دانشگاه ایرانیان به ما گفت: کارهای بنیادی و لجستیکی این دانشگاه در حال انجام است و اگر کار به همین روال پیش برود از اول بهمن فعالیت دانشگاه به طور رسمی آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: بر اساس اطلاعی که من دارم قرار است شخص آقای احمدی نژاد هم به عنوان رییس دانشگاه ایرانیان و هم به عنوان استاد دانشگاه در این دانشگاه به تدریس و فعالیت بپردازد.

این منبع آگاه تاکید کرد: یکی از اهداف اصلی آقای احمدی نژاد بسط و جهانی کردن دانشگاه ایرانیان است در صورتیکه اسباب این کار فراهم شود احداث شعبه در کشورهای مختلف و علی الخصوص در الویت نخست کشور ونزوئلا در دستور کار خواهد بود.

وی در خاتمه با اشاره به برخی بداخلاقی ها نسبت به راه اندازی دانشگاه ایرانیان خاطر نشان کرد: آقای احمدی نژاد بنا دارند در برابر همه این بداخلاقی ها سکوت کنند چرا ملت بهترین داور خواهند بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها