تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۸۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۲
یک روزنامه آلمانی در گزارشی با چاپ تصویری از بازیکن سابق ترک تبار تیم ملی فوتبال زیر 17 سال آلمان از کشته شدن وی در سوریه پس از پیوستن وی به گروههای تروریستی خبر داد.
 به گزارش تدبیر24، روزنامه آلمانی بیلد امروز در گزارشی به سرنوشت بد "بوراک کاران" بازیکن سابق ترک تبار تیم ملی فوتبال نوجوانان آلمان اشاره کرده است. 
 
این روزنامه در گزارشی با اشاره به سابقه بازی بوراک کاران برای تیم های نوجوانان دورتموند، هرتابرلین، هامبورگ ، هانوفر و آلمانیا آخن اعلام کرد: وی از جولای 2008 فوتبال را کنار گذاشته بود. 
 
 
 
 
خواهر وی در گفتگو با این روزنامه آلمانی درباره بوراک کاران می گوید: برادرم پس از رها کردن فوتبال دائما از "جهاد" صحبت می کرد و اعضای خانواده هم به اینکه شاید عضوی از القاعده شده باشد شک کرده بودند و به همین جهت برخی مقامات امنیتی را در جریان این مسائل قرار داده بودیم. 
 
وی افزود: بوراک در ابتدای همکاری با گروههای مسلح در سوریه به ارسال کمکهای دارویی برای آنها روی آورده بود. اما بعدها متوجه شدیم که به همراه همسر و فرزند هفت ماهه خود به ترکیه رفته است. 
 
خواهر بازیکن سابق تیم ملی فوتبال نوجوانان آلمان افزود: ما شنیده ایم که وی در تاریخ 11 اکتبر گذشته در منطقه مرزی اعزاز (مرز سوریه با ترکیه) توسط ارتش سوریه کشته شده است. 
 
روزنامه بیلد در پایان این گزارش از حضور همسر و فرزند بوراک کاران در یک اردوگاه آوارگان سوری در ترکیه خبر داده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها