تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۸۴۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مفهوم آتش به اختیار در فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: جوانان به عنوان نیروهای موثر هر زمان احساس خلع و مشکل کردند در صحنه بیایند و در زمینه‌های مختلف اعم از فرهنگی، ورزشی و هنری ایده‌پردازی کنند.
تدبیر24» اردشیر نوریان در نشست با رئیس مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان با اشاره به لزوم تفکیک سازمان ورزش و جوانان، اظهار کرد: در این صورت یک سازمان به شکل مجزا متولی امور جوانان خواهد شد و این بخش احیا می‌شود که در صورت محقق نشدن این امر مشکلات جوانان پابرجا خواهد ماند.

نوریان تصریح کرد: تلاش دولت و مجلس بر تفکیک این سازمان قبل از تشکیل کابینه در دولت دوازدهم است.

وی با اشاره به مفهوم آتش به اختیار در فرمایشات مقام معظم رهبری، تاکید کرد: جوانان به عنوان نیروهای موثر هر زمان احساس خلع و مشکل کردند در صحنه بیایند و در زمینه‌های مختلف اعم از فرهنگی، ورزشی و هنری ایده‌پردازی کنند.

نوریان بیان کرد: تمام توان به کار گرفته می‌شود تا در زمینه حل مسائل سازمان‌های مردم نهاد در حوزه جوانان قدم‌های مثبتی برداشته شود.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تشکیل خانه جوان در استان نیز از مسائل حائز اهمیت است.

رئیس مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان نیز در این نشست با اشاره به ادغام سازمان‌های تربیت بدنی و ملی جوانان، اظهار کرد: به دلیل عدم مطالعات کارشناسی، اطلاع و شناخت، نیازهای جوانان به بخش ورزش تقلیل یافت و مسائل مهمی از قبیل اشتغال، مسکن و ازدواج طیف جوان که ظرفیت‌های مهمی برای آینده کشور هستند مورد غفلت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید احیای سازمان ملی جوانان مطرح شده است، بیان کرد: این احیا به تنهایی نمی‌تواند مشکلات جوانان را حل کند و لازمه رفع مشکلات جوانان همگرایی و اهتمام همه دستگاه‌های اجرایی است .

رئیس مجمع جوانان استان با اشاره به افزایش گرایش جوانان به مصرف مواد مخدر، گفت: سازمان‌های مردم ‌نهاد برخواسته از جامعه هستند و به واسطه ارتباط مستقیم با مردم می‌توانند با آگاه‌سازی نقش موثری در پیشگیری و درمان اعتیاد داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت افزایش نشاط اجتماعی و غنی‌سازی اوقات‌ فراغت جوانان و نوجوانان، تصریح کرد: این قشر در سنی که بیشترین نیاز به تخلیه انرژی و نشاط جوانی را دارند، با توجه به فراهم نبودن بستر مناسب به مواد مخدر گرایش پیدا می‌کنند .

باصیری ادامه داد: برای کاهش گرایش به مواد مخدر باید میزان امید به زندگی در جامعه افزایش یابد و یکی از عوامل مهم ناامیدی جوانان معضل بیکاری و تعطیلی واحدهای صنعتی استان است .

نماینده استان در مجمع ملی جوانان خاطرنشان کرد: در استان 32 سمن فعال در حوزه جوانان وجود دارد و اکنون 15 سمن نیز در حال ثبت است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نشست‌هایی برای آموزش جذب سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال برای جوانان در استان شکل گرفته است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها