تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۸۴۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳
سروش:
يك عضو فراكسيون اميد تاكيد كرد كه دستگاههای امنیتی و انتظامی با حمایت دستگاه قضایی گزارشي درباره توهين كنندگان به ریيس جمهوری منتخب مردم ارائه كنند كه همگان منتظر ریشه کن شدن این رذائل مشمئزکننده از دامن سیاست در کشور هستند.
تدبیر24»ابوالفضل سروش با اشاره به فرموده امام علي(ع) كه "سنت و منش انسان‌های پست ، بدگویی و بدزبانی است." گفت: متاسفانه با رايج شدن برخی از رذائل اخلاقی در سپهر سیاسی ایران در طول دهه اخير، اين منش تدریجا پیروان ناآگاهی در بین قشر کوچک و خاصی از اجتماع پيدا كرده که جای تامل و البته نگرانی دارد.
وي ادامه داد: شاید درموارد تک گیر و تکرار نشدنی،  بهترین برخورد با این قشر کوچک و غافل ، آگاهی بخشی عمومی، بی توجهی سیاسی و اجتماعی، آموزش عمومی اخلاق اسلامی و نهایتا اجازه دادن به استحاله و اضمحلال آنها در بين مردم شریف و آگاه باشد که اراده خود را نه با دهانهای آلوده به گناهِ دشنام، بلکه با دستان پاک و رای دهنده در پای صندوقهای رای  اعمال میکنند. اما از سوی دیگر بر اساس بعضی قرائن، این شائبه وجود دارد که این جمعهای قلیل که سنت و اخلاق شکنند ،خودجوش و صرفاً نااگاهانه نباشند و گردانندگان کژاندیشی داشته باشند که به سرچشمه های شیطنت وصلند.
نماينده تهران در ادامه تاكيد كرد: با توجه اين نكته پیگیری قانونی و قضایی چنین شائبه هایی میتواند بصورت یک  برخورد حساب شده عقلانی با چنین انحرافات اخلاقی و سیاسی باشد که اتفاقا اصول دین و مذهب ما تنافر و تفاوت شدیدی دارد.
سروش تاكيد كرد که دستگاههای امنیتی و انتظامی با حمایت دستگاه قضایی در امر دشنام هاي ناروا و ناجوانمردانه اخیر به ریاست جمهوری منتخب مردم ایران ورود كرده و نتیجه آن را به ملت فهیم ایران گزارش كند چون باید شائبه ها یا برطرف و يا اثبات شوند. دیگر تحملی برای چنین رفتارهای لاقیدانه و ضد دینی و اخلاقی باقی نمانده و همگان منتظر ریشه کن شدن این رذائل مشمئزکننده از دامن سیاست در کشور هستند.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها