تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۸۴۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
يوسفي:
يك عضو فراكسيون مستقلين ولايي با تاكيد بر لزوم برخورد با توهين كنندگان به رييس جمهور گفت كه برخورد با اين افراد و پيگيري هاي قانوني به نفع همه آحاد مردم است.
تدبیر24»همايون يوسفي  با تاكيد بر لزوم رعايت قانون از سوي همه گروه ها و اقشار جامعه گفت: همان طور كه مقام معظم رهبري بر قانون مداري تاكيد كردند بايد مشكلات را در چارچوب قانوني و فضاي مناسب حل كرد لذا هر حركتي كه منجر به كاهش انسجام ملي شود ، پذيرفتني نيست.

وي به توهين عده اي به رييس جمهور در راهپيمايي روز قدس اشاره و اظهار كرد: با توجه به اينكه جامعه در شرايط فعلي منطقه به ارامش و انسجام دروني نياز دارد، رفتارها و برخوردهايي همچون توهين به رييس جمهور در روز راهپيمايي روز قدس به صلاح نظام نيست .

نماينده اهواز تاكيد كرد كه بايد ضمن برخورد با اين گونه حركات، بر اساس قانون پيگيري هاي لازم نيز صورت گيرد چون  اين كارها به صلاح مردم و كشور نيست.

يوسفي همچنين گفت كه بايد دستگاه هاي مربوطه بايد با ورود به موضوع توهين به رييس جمهور، بر حسب قانون پيگيري كنند چون مقابله با هر گونه ناهنجاري و بي قانوني به نفع همه ي آحاد مردم و مسوولان است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها