تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۸۴۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
دکتر فرهاد رهبر به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد.

تدبیر24»دکتر علوی فاضل، سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد:  امروز دکتر فرهاد رهبر به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی توسط هیات امنای دانشگاه آزاد منصوب شد.

وی تصریح کرد: دکتر رهبر توسط هیات امنای دانشگاه به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی شده است و تا تایید این شورا به عنوان سرپرست در دانشگاه آزاد مسؤول هستند.

به گزارش ایسنا، فرهاد هبر، قبلا مدرس دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران، دارای دکترای اقتصاد نظری از این دانشگاه و نایب رئیس شورای راهبردی نظام مالیاتی ایران است و به تازگی به عنوان مشاور اقتصادی و دبیر کارگروه اقتصادی آستان قدس رضوی منصوب شده است. وی پیش از این، رئیس دانشگاه تهران و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در دولت احمدی‌نژاد و معاون اقتصادی وزارت اطلاعات در دولت سید محمد خاتمی بوده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها