تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۸۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۳
مجموعه‌ی «تئاترشهر» از سه شنبه 28 آبان ماه همزمان با نیمه ماه محرم میزبان هفت مجلس تعزیه خواهد بود.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا، این هفت مجلس عبارتند از مجالس شاه‌چراغ، مسلم، حربن ریاحی ، حضرت علی‌اکبر (ع)،‌ حضرت عباس (ع)، امام حسین‌(ع) و بازار شام که توسط پیشکسوتان این عرصه و گروههای شناخته شده ی هنر تعزیه اجرا خواهند شد.
این مجالس هرساله به همت کانون نمایش‌های آئینی و سنتی اداره کل هنرهای نمایشی و انجمن تعزیه ایرانیان برگزار می‌شود که میزبان تمامی علاقه مندان هنر تعزیه و عزاداران آقا اباعبدا... حسین (ع) خواهد بود.
این هفت مجلس از روز سه شنبه 28 آبان ماه به مدت هفت شب به غیر از شنبه و از ساعت 15:30 در فضای باز مجموعه تئاتر شهر برگزار خواهد شد.
*********
دو اثر نمایشی جدید از دوشنبه 27 آبان ماه اجرای خود در تالارهای سایه و قشقایی مجموعه تئاتر شهر آغاز کردند.
"پروانگی" عنوان نمایش جدیدی نوشته سیاوش پاکراه و کارگردانی عامر مسافرآستانه است که از دوشنبه 27 آبان ماه در تالار قشقایی اجرای خود را آغاز کرد.
دراین اثر نمایشی که ساعت 19:15 به مدت زمان 70 دقیقه و قیمت بلیت 10 هزارتومان روی صحنه می‌رود ملودی آرام نیا، امیر امیری، نسترن پیکانو، مینا حسین آبادی، کیوان خانبگی، محسن رستگار، امید عباسی، مینا کریم جبلی به عنوان بازیگر حضور دارند.
در تالار سایه هم نمایش "عروسک های سکوت" نوشته فرزانه سهیلی ، کارگردانی سمانه زندی‌نژاد و بازی داریوش موفق، افسانه ماهیان، فرزانه سهیلی، فریبا کامران، سودابه بیان ساعت 19 به مدت زمان 60دقیقه و قیمت بلیت 10 هزار تومان از دوشنبه 27 آبان اجرای خود را آغاز کرد.
********
پیش‌فروش اینترنتی نمایش " دایی وانیا" به کارگردانی اکبر زنجانپور از سه شنبه 28 آبان ماه در سایت گیشه مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.
علاقه مندان برای خرید اینترنتی بلیت نمایش " دایی وانیا" می‌توانند از سه شنبه 28 آذر ماه می توانند به آدرس www.gishetheater.ir مراجعه کنند.
براساس این گزارش، بلیت این اثر نمایشی که در طول اجراها با قیمت 15 هزار تومان به فروش خواهد رسید، طی روزهای 12، 13 و 14 آذر ماه چه به صورت اینترنتی و چه به صورت حضوری به صورت تخفیف دار با قیمت 12 هزار تومان به تماشاگران ارائه می‌شود.
نمایش "دایی وانیا" نوشته آنتوان چخوف از 12 آذر ماه به کارگردانی اکبر زنجانپور در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه‌مندان تئاتر است.
در این اثر نمایشی که هم اکنون مراحل تمرین و آماده سازی خود را طی می‌کند شمسی فضل اللهی، اکبر زنجانپور، مسعود دلخواه، محسن حسینی، هوشنگ قوانلو، ماه گل مهر، نجمه کاظم زاده، جمشید حسینی به عنوان بازیگر حضور دارند.
بر اساس این گزارش، رضا مهدی زاده طراح صحنه، ادنا زینلیان طراح لباس، ماریا حاجیها طراح چهره پردازی، فرشاد آذر نیا موسیقی ، علی سخنگو دستیار کارگردان دیگر عوامل اجرایی نمایش هستند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها