تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۸۴۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷
صدها تن از موتورسواران و معترضین به حملات اسیدپاشی، روز سه‌شنبه ضمن تجمع در مقابل پارلمان انگلیس خواستار اقدام دولت در حفاظت از جان مردم در برابر این حملات خشونت‌آمیز شدند.
تدبیر24»در جریان این تجمع اعتراضی که به دلیل حضور گسترده موتورسواران، ترافیک سنگینی در مقابل پارلمان ایجاد شده بود، شرکت‌کنندگان تأکید داشتند که حملات اخیر اسیدپاشی در لندن، به‌شدت آن‌ها را مرعوب کرده است.
'حسین' یکی از قربانیان اسیدپاشی هفته گذشته و از برگزارکنندگان این تجمع اعتراضی در گفت‌و گو با خبرنگاران گفت: ما وحشت داریم؛ دولت اقدامات کافی برای حفاظت از جان ما صورت نمی‌دهد. من قربانی اسیدپاشی هستم و نمی‌خواهم کسی احساس من را تجربه کند.
موتورسواران در این حرکت اعتراضی علاوه بر اینکه با موتورهای خود بوق می‌زدند، فریاد «حمله با اسید را متوقف کنید» سر می‌دادند.
آن‌ها همچنین پارچه نوشته‌هایی را در دست داشتند که بر روی آن نوشته‌ شده بود: حملات با اسید و دزدی موتور را متوقف کنید.
طبق گزارش‌های منتشر شده، پنجشنبه گذشته 5 نفر براثر حمله اسیدپاشی در لندن مجروح شده‌اند.
این گزارش‌ها حاکی است که دو مرد سوار بر موتور این حمله‌ها را ظرف 90 دقیقه انجام دادند.
در جریان نخستین حمله که ساعت 10 و 25 دقیقه شامگاه پنجشنبه رخ داد، دو موتورسوار به یک مرد 32 ساله که در منطقه هکنی، با موتورگازی‌اش درحال عبور بود اسید پاشیده و سپس موتور او را سرقت کرده‌اند.
حمله بعدی 25 دقیقه پس‌ از آن، در منطقه ایزلینگتون رخ داد که بر اساس گزارش‌ها، مجدداً دو موتورسوار به یک مرد اسید پاشیده و فرار کرده‌اند.
پانزده دقیقه بعد از این حادثه، در حمله مشابهی در منطقه «شوردیچ های استریت» دو موتورسوار به یک مرد اسید پاشیده و پا به فرار گذاشتند.
در ادامه این ماجرا، ساعت 11 و 18 دقیقه گزارش ‌شد که صورت یک فرد در منطقه 'استوک نیویینگتون' براثر حمله با اسید، دچار جراحت جدی شده و به بیمارستان منتقل ‌شده است.
در آخرین حمله که ساعت 11 و 37 دقیقه رخ ‌داد؛ مجددا دو موتور سوار، با اسید به موتورسوار دیگری حمله کرده و موتور وی را سرقت کرده‌اند.
به دنبال این حوادث، پلیس لندن اعلام کرد که یک نوجوان 16 ساله را به جرم ارتباط با این حوادث، بازداشت کرده است تا پرونده وی به دادسرا ارجاع شود.
براساس گزارش متروپلیتین پلیس، حملات با اسید در لندن به شدت درحال افزایش است.
این گزارش حاکی است که در سال 2015 میلادی 261 حمله با اسید ثبت شده و این درحالی است که این آمار در سال گذشته به 458 فقره رسیده است.
کرسیدا دیک، رئیس پلیس لندن می‌گوید تعداد قربانیانی که مورد حمله با مواد اسیدی قرار گرفته‌اند بسیار نگران کننده است.
وی جمعه گذشته در گفت وگو با شبکه رادیویی «ال بی سی» در لندن گفت که حمله‎های شب گذشته 'کاملا وحشیانه' بود.
خانم 'کرسیدا دیک' گفت: 'اسید منجر به زخم‌های وحشتناکی می‎شود. ما فکر می‌کنیم که حمله‌های دیشب به یک رشته دزدی که همزمان رخ داد مرتبط است.'
وی در ادامه بیان داشت: 'من دلم نمی‌خواهد همه فکر کنند که این نوع حملات همیشه در لندن اتفاق می‎افتد، واقعا اینطور نیست، اما نگرانی ما از این است که تعداد آن رو به افزایش است.'
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها