تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۸۴۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
فراهانی عنوان کرد:
دبیر کل حزب ندای ایرانیان معتقد است مهمترین اولویت دولت دوازدهم در شرایط فعلی بین‌المللی کردن جمهوری اسلامی به معنای بهره مندی از فضای پسابرجام است.

تدبیر24»مجید فراهانی در گفت‌وگو با ایسنا،  در خصوص لزوم تغییر و تحول در کابینه دولت دوازدهم گفت:‌ ترکیب کابینه باید متناسب با مطالبات مردم و شعارهای آقای روحانی در انتخابات اخیر باشد .

وی ادامه داد: اگر مطالبات اصلی مردم در عرصه سیاسی و اجتماعی بوده و آقای روحانی نیز وعده تحول در این عرصه ها را دادند بنابراین مردم باید تغییر و تحول مخصوصی در این زمینه درک کنند . در عین حال در مباحث رفاهی و معیشتی نیز ترکیب کابینه باید متناسب با این مطالبات و شعارها باشد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطر نشان کرد: حضور و بروز آقای روحانی در انتخابات بر اساس خرد جمعی تحول گرایانه مردم ایران رقم خورد و این تحول و اصلاح باید خود را در کابینه نیز نشان دهد، بنابراین وزرا و مقام‌های مسئول در حقیقت باید نوع نگاه رئیس‌جمهور و برنامه های توسعه ایشان را به منصه ظهور برساند .

فراهانی تاکید کرد:  مردم در چهره هر یک از وزرا، باید دولت  و آقای روحانی را ببینند و صحیح نیست که کابینه ای روی کار بیاید که مردم و نیروهای تحول خواه و اصلاح طلب منتقد آن باشند.

دبیر کل حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه مهمترین اولویت دولت دوازدهم در شرایط فعلی ، بین‌المللی کردن جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: بین‌المللی کردن جمهوری اسلامی ایران به معنای بهره مندی از فضای پسابرجام است  و این موضوع شامل این می‌شود که در همه عرصه ها کشور باید وارد تعامل و همبستگی با نظام جهانی و کشورهای توسعه یافته شود.

وی خاطر نشان کرد: کشور ما باید قطب گردشگری شود و در رده پنج کشور برتر قرار گیرد اما متاسفانه در حال حاضر در رده حدود 140 هستیم. همچنین در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات تمام شهرها و روستاها ی کشور باید از امکانات مناسبی برخوردار شوند.

فراهانی همچنین اظهار کرد: در عرصه اقتصادی و مبادلات نیز باید نوعی همبستگی و ارتباط متقابل با کشورهای همسایه ، کشورهای مسلمان، کشورهای منطقه و کشورهای غربی داشته باشیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها