تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۸۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۰
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نفت در جلسه امروز کمیسیون تأکید کرد که صادرات نفت بر اساس منوال قبلی ادامه دارد و تغییر خاصی در آن ایجاد نشده است.
به گزارش تدبیر24، امیرعباس سلطانی نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون انرژی گفت: در جلسه امروز آقای زنگنه وزیر نفت به همراه معاونین‌شان در جمع اعضای کمیسیون حضور یافتند.

وی با بیان اینکه در این جلسه پیرامون گازرسانی و مشکلات موجود در این حوزه در فصل زمستان مباحثی مطرح شد، تصریح کرد: آقای زنگنه اعلام کردند که مشکل خاصی برای گازرسانی در فصل زمستان نداریم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در این مباحث‌ بحث‌هایی پیرامون منابع و مصارف وزارت نفت و همچنین مشکلات موجود در این حوزه مطرح و راه‌های رفع آن مورد بررسی قرار گرفت.

سلطانی همچنین اعلام کرد: آقای زنگنه در این جلسه اعلام کردند فازهای ۱۵ تا ۱۹ پارس جنوبی اولویت بیشتری دارند و به آنها توجه ویژه خواهد شد؛ آقای زنگنه همچنین گفتند پالایشگاه خلیج فارس در مرحله نزدیک به بهره‌برداری قرار دارد و پالایشگاه آبادان نیز امروز با ۲۴۰ هزار بشکه در حال نهایی شدن است.

وی درباره جزئیات دیگر جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس با بیژن زنگنه اظهار داشت: مبحث دیگری که در جلسه امروز مطرح شد در باب صادرات نفت بود، آقای زنگنه تأکید کرد که صادرات نفت بر اساس منوال قبلی ادامه دارد و تغییر خاصی در آن ایجاد نشده است.

سلطانی به طرح موضوع پرونده کرسنت در جلسه امروز کمیسیون انرژی خانه ملت با بیژن زنگنه اشاره کرد و اظهار داشت:‌ آقای زنگنه تأکید داشتند که در جریان این پرونده به دلیل حساسیت آن منافع ملی مد نظر قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: آقای زنگنه تأکید داشتند که در حال پیگیری مسائل حقوقی هستم و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد و مدارک مورد نیاز نیز به دادگاه ارسال می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در همین زمینه خاطرنشان کرد: آقای زنگنه وجود نقش در پرونده کرسنت را تکذیب کرد و گفت، هیچ ارتباطی با این پرونده ندارد و وعده داد که با افراد مرتبط با این پرونده و متخلفان برخورد شود.

سلطانی همچنین تصریح کرد: آقای زنگنه در این جلسه اعلام کردند که فعلا افزایش قیمت بنزین در دستور کار این وزارتخانه نیست.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها