تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۸۴۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹
نخست وزیر عراق روز شنبه در پاسخ به شایعات مختلف، کشته شدن 40 هزار غیرنظامی در موصل و انحلال الحشدالشعبی را قویا تکذیب کرد و گفت هنوز چالش ها پایان نیافته است.
تدبیر24»حیدرالعبادی در جمع فرماندهان الحشدالشعبی گفته که الحشد باقی می ماند زیرا هنوز چالش ها و تهدیدها پایان نیافته است.
وی با اظهار اینکه کلیه حرف و حدیث ها درباره انحلال الحشد الشعبی صحت ندارد، اما به این نکته اشاره کرد که مهمترین مساله عدم دخالت الحشد در سیاست به عنوان یک نهاد امنیتی و التزام این تشکیلات به نظم و انضباط و بازخواست متخلفان است.
نخست وزیر عراق در همین حال در رد برخی گزارش های رسانه های غربی که هفته گذشته از کشته شدن 40 هزار غیر نظامی در عملیات موصل خبر داده بودند، اعلام کرد این ارقام صحت ندارد.
وی افزود: در جریان عملیات موصل تنها یک هزار و 300 غیر نظامی کشته شدند.
العبادی تعداد کشته های داعش در کل استان نینوا را نیز 30 هزار تن اعلام کرد.
شهر موصل مرکز استان نینوا که در دهم ژوئن 2014 در یک یورش برق آسای داعش سقوط کرده بود، پس از 37 ماه اشغال در دهم جولای 2017 آزاد شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها