تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۸۵۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
دبیرکل حزب ندای ایرانیان تاکید کرد: خوشحالیم که در ۲۹ اردیبهشت تلاش‌هایمان به ثمر رسید و اکنون مطالبات ۲۴ میلیونی باید در چینش کابینه لحاظ شود.
تدبیر24»مجید فراهانی در سومین کنگره سراسری حزب ندای ایرانیان گفت: در سال ۱۲۸۵ فرمان مشروطیت امضا شد و اکنون صد و یازده سال است که از مردم سالاری می‌گذرد و بیش از صد سال پیش توسعه سیاسی در کشور رخ داد.

وی با اشاره به وضعیت توسعه سیاسی و اقتصادی کشور ژاپن تصریح کرد: امروز این کشور کجاست و ما کجا؟ چرا توسعه سیاسی و پایدار در کشور ما نمی‌ماند؟

فراهانی ادامه داد: البته پیروزی‌های مقطعی نیز وجود داشته که در اغلب آنها به واسطه حضور طبقه متوسط و مردم بوده که آن را جریان اصلاحات می دانیم. اما چرا این پیروزی‌ها پایدار نماند؟ یا مسیر آن ها منحرف شد؟

دبیر کل حزب ندای ایرانیان با بیان این پرسش که علل توسعه نیافتگی چیست، افزود: دو دلیل عمده وجود دارد؛ نخست ناپایداری نیروهای اصلاحات است و سپس ناکارآمدگی نیروهاست.

وی خاطر نشان کرد: در پیروزی انقلاب، ملی شدن صنعت نفت و دوم خرداد ۷۶ ما همیشه غفلت نیروهای تحول خواه را احساس کرده‌ایم. با ناامید شدن طبقه متوسط باعث شد که دوباره در تحزب به فکر بازسازی افتادیم.

فراهانی تصریح کرد: در کشورهای دیگر احزاب در صدر تصمیم گیری هستند. امروز که سومین سال حضور ندا را در کنار هم گرامی می داریم در ۳۰ استان کشور ۷۰۰۰ عضو داریم.

وی همچنین گفت: اکنون پارادایم حذف از سوی جریان سنتی حاکم باعث شده که اصلاحات دیده نشود. اما درحال حاصر تبلیغ گفت‌وگوی ملی به نفع کشور است و  تعامل با جریان اصولگرایی این فرآیند را تسهیل می کند.

دبیر کل حزب ندای ایرانیان با اشاره به برجام اظهار کرد: دکتر ظریف پا به پای سردار سلیمانی در حال مبارزه است. بی انصافی است از دلاور مردانی که امنیت را به ارمغان آورده اند قدردانی نکنیم از دولت تدبیر و امید که از هیچ خدمتی فروگذار نبود.

وی تاکید کرد: حزب ندای ایرانیان حامی دکتر روحانی است و خوشحالیم که در ۲۹ اردیبهشت تلاش‌هایمان به ثمر رسید. مطالبات ۲۴ میلیونی باید در چینش کابینه لحاظ شود. امروز همچنان صدای پیرسالاری از دولت محبوبمان به گوش می‌رسد و بازنشستگان نمی‌خواهند کنار بکشند.

دبیر کل حزب ندای ایرانیان یادآور شد: تجربه‌های انتخابات اخیر نشان داد که ما پیرو بی‌اخلاقی‌های سیاسی نیستیم و  به دنبال رضایتمندی مردم هستیم.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها