تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۸۵۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
انتشار لیست‌های ناموثق از کابینه دوازدهم؛
همزمان با روزهای پایانی کار دولت یازدهم، لیست‌های متنوعی از یاران احتمالی روحانی در دولت دوازدهم منتشر می‌شود که در برخی موارد اشخاصی که در لیست وزرا قرار گرفته‌اند کوچک‌ترین اطلاعی از حضور خود در کابینه ندارند.
تدبیر24»در همین زمینه مسئول دفتر مجید انصاری گفت که هنوز هیچ چیز مشخص نیست و موضوعی در رابطه با قطعیت حضور ایشان در معاونت حقوقی رئیس‌جمهور اعلام نشده است.

جواد اطاعت که نام او به عنوان وزیر آموزش و پرورش در دولت دوازدهم در این لیست‌ها منتشر شده نیز این موضوع را تایید یا تکذیب نکرد.

از سویی نام داریوش قنبری به عنوان رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی مطرح شده که او در این رابطه اظهار بی اطلاعی کرد و گفت که تاکنون هیچ پیشنهادی در این خصوص به او داده نشده و این موضوع را در اخبار فضای مجازی دیده است.

گفتنی است نام حسن زمانی که در مجلس قبل مشاور علی لاریجانی بود، به عنوان وزیر کار، تعاون ورفاه اجتماعی منتشر شده که او در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ظاهراً برخی احزاب نزدیک به دولت و تعدادی گروه‌های صنفی نام افرادی را به عنوان وزیر پیشنهادی کار، به رئیس‌جمهور ارائه کرده‌اند و در همین راستا نام من هم بوده و از من رزومه ای خواستند که من این رزومه را به آنها داده‌ام . اما تاکنون صحبت مستقیمی با شخص آقای رئیس‌جمهور نداشتم و فعلا فقط در مرحله دادن رزومه است.


ایسنا

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها