تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۸۶۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹
رهبر انقلاب در خاطره ای دلیل نشستن بر روی صندلی نزدیک امام (ره) در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری شهید رجایی را بیان کردند.
تدبیر24»دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری (مدظله) در شماره نود و دوم نشریه الکترونیکی خط حزب الله، خاطره‌ خواندنی رهبر انقلاب از دلیل نشستن بر روی صندلی نزدیک امام (ره) در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری شهید رجایی را منتشر کرد.

رهبر معظم انقلاب این خاطره را این گونه نقل می‌کنند:

"[بعد از ماجرای ترور] دلم براى امام تنگ شده‌ بود...

آمدیم [جماران] و امام را زیارت کردیم. اوّلین روزى بود که من عصا دستم گرفتم. من همین‌طور، متحیّر ایستاده بودم که یک وقت امام وارد شدند و با خنده جلو آمدند. گفتند: "اتّفاقاً من الان به فکر تو بودم. با خودم گفتم همه این‌جا جمع شده‌اند؛ جاى فلانى خالى است."

خیلى خوشحال شدم و دستشان را بوسیدم. بعد اصرار کردند: "این‌جا، روى این صندلى بنشین." من، نمى‌نشستم. به‌نظرم آن‌قدر اصرار کردند تا من نشستم.(۱۳۷۸/۰۷/۰۱)

عکسی از روز تنفید شهید رجایی
برچسب ها: شهید رجایی ، تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها