تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۸۶۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷
میرزایی:
یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اگر وحدت وجود نداشته باشد کاری از پیش نمی‌رود، گفت: اگر در چارچوب قانون فعالیت‌ها انجام شود، مشکلی برای وحدت و یکپارچگی کشور ایجاد نمی‌شود.

تدبیر24»جلال میرزایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بیانات رهبری در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری دوازدهم اظهار داشت: صحبت‌های مقام معظم رهبری در تمامی ابعاد اعم از سیاست خارجی و سیاست داخلی جامع و مانع بود. به ویژه در بخش مربوط به سیاست داخلی و مباحثی که مطرح شد.

وی افزود: آنچه بیشتر به چشم می‌آید بحث مربوط به منتقدان است، در همه نظام‌های سیاسی دموکراتیک، عیار مردم سالاری را براساس میزان دسترسی منتقدان به وسایل ارتباط جمعی و آزادی آنها در بیان انتقاد می‌سنجند.

این نماینده اصلاح طلب مجلس افزود: آن بخش از سخنان رهبری که دولت هم باید حرف‌های منتقدین را بشنود به نظرم رویکرد خوبی است اما ما اشکال‌هایی در عمل داریم و کسانی که منتسب به حاکمیت هستند خود را منتقد اصلی می‌دانند. اگر ما بتوانیم این مسئله را حل کنیم با توجه به رهنمودهایی که مقام معظم رهبری هم دارند می‌توانند راهگشا باشند.

نماینده مردم ایلام در مجلس تصریح کرد: آنچه که در این میان خط قرمز است قانون، ثبات نظام سیاسی، امنیت نظام سیاسی و امنیت جامعه است و اینها اساس فعالیت‌هایی است که انتقاد باید براساس آنها صورت گیرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر ما به دنبال وحدت هستیم و اگر می خواهیم قانونگرایی در جامعه حاکم شود که همه اینها بستری برای توسعه و اعتلای کشور باشد، باید تلاش کنیم تا از نظر شاخص‌هایی مانند اقتصاد، خود را به سمت توسعه ارتقا دهیم و این کار جز با وحدت میسر نمی‌شود.

میرزایی همچنین بیان کرد: اگر وحدت نباشد کاری از پیش نمی رود اما وحدت به معنای این نیست که همه یک صدا و یک زبان باشند. در واقع باید در عین کثرت، وحدت داشته باشیم و مبنای وحدت قانون است که آن را باید مبنا قرار دهیم.

وی در پایان اظهار داشت: در حال حاضر به لحاظ قومی، مذهبی، سیاسی و فرهنگی در جامعه کثرت وجود دارد اما اگر همه اینها در چارچوب قانون فعالیت‌های خود را انجام دهند به نظرم مشکلی برای یکپارچگی کشور ایجاد نمی کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها