تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۸۶۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳
هافبک اسپانیایی منچستریونایتد معتقد است که فاصله زیادی بین رئال مادرید و منچستریونایتد وجود ندارد. او همچنین از آرزوی بزرگ خود به عنوان بازیکن یونایتد سخن گفت.
تدبیر24»منچستریونایتد که توانست قهرمان لیگ اروپا شود، امشب (سه‌شنبه) باید در دیدار سوپر جام اروپا با قهرمان لیگ قهرمانان اروپا که رئال مادرید است، دیدار کند.

خوآن ماتا، هافبک اسپانیایی درباره این تقابل قبل از شروع مسابقه، گفت‌: ما درباره رئال مادرید صحبت می‌کنیم؛ تیمی که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و بالاترین جایزه در فوتبال را کسب کرد. آنها تیمی هستند که همه در آرزوی شکست آن هستند و توانستند سال گذشته قهرمان لیگ اسپانیا هم بشوند. ما به خوبی این را می‌دانیم که آنها چه تیم خوبی هستند ولی منچستریونایتد نیز از تاریخ غنی برخوردار است و قهرمانی‌های زیادی را کسب کرده‌ایم. دیر یا زود می‌خواهیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شویم و تیمی قدرتمند در سطح قاره باشیم. من در حال‌ حاضر فکر نمی‌کنم که فاصله زیادی بین دو تیم وجود داشته باشد.

ماتا در ادامه صحبت‌های خود، گفت‌: منچستریونایتد مانند رئال مادرید، بارسلونا و بایرن مونیخ از جمله تیم‌های بزرگ قاره اروپا محسوب می‌شود و ما از جایگاه تیم خود واقفیم. دوست داریم با این قهرمانی فصل را شروع کنیم و من نیز امیدوارم که چنین اتفاقی رخ دهد چون روحیه تیم نیز بالا می‌رود. تمام بازیکنان اهمیت این بازی را می‌دانند و ما امیدواریم که با قهرمانی  به انگلیس بازگردیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها