تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۸۶۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
رئیس کمیته امداد:
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با تأکید بر اینکه این نهاد حمایتی از محرومان و ضعفای جامعه، فارغ از دین و مذهبشان حمایت می‌کند، گفت: در حال حاضر کمیته امداد بیش از 3 هزار و 100 خانواده مسیحی، آشوری و ارمنی را تحت پوشش خود دارد.
تدبیر24»سید پرویز فتاح روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر گفت: این حمایت‌ها بیش از5 هزارو 200 نفر از هموطنان ارمنی، آشوری و مسیحی را شامل می‌شود.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) همچنین درباره نیازمندان اهل تسنن گفت: خدماتی که به مددجویان اهل تسنن ارائه می دهیم دقیقا همان خدماتی است که به نیازمندان اهل تشیع ارائه می شود حتی با وجود مفهوم صدقه برای اهل تسنن که متفاوت از مفهوم صدقه برای شیعیان است و آنها نگاه متفاوتی نسبت به تکفل ایتام و یا زکات دارند .
وی افزود: در این راستا امسال بیشتر یتیمان اهل تسنن که غالبا در بلوچستان و کردستان ساکن هستند از سوی شیعیان مورد حمایت قرار گرفتند و همچنین در موضوع زکات شاهد بودیم بیشتر زکات اهل تسنن در اختیار کمیته امداد قرار گرفت که این نشان از اعتماد و اطمینان این بخش از جامعه به کمیته امداد دارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها