تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۸۶۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی :
نمایندگان مردم استان گیلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس به کلیات دولت دوازدهم نگاه موافقی دارد، یادآور شدند : کابینه پیشنهادی رئیس جمهوری، رأی می آورد.
تدبیر24»رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : رئیس جمهوری به وعده خود در مورد ایجاد تغییرات در کابینه دولت دوازدهم عمل کرده است.
محمدحسین قربانی با اشاره به وزرای پیشنهای رئیس جمهوری و ابراز خرسندی از ایجاد تغییرات در کابینه ، جوان گرایی را از جمله ویژگی های وزرای پیشنهادی دانست و گفت: با توجه به فضای مجلس شورای اسلامی و فعالیت فراکسیون های مختلف، نگاه حساسی در زمینه گزینه های پیشنهادی رئیس جمهوری وجود دارد که این امر، گرفتن رای اعتماد را برای برخی از وزرا سخت خواهد کرد.
وی با اشاره به کارنامه قابل دفاع برخی وزرا از جمله نفت، بهداشت و درمان، راه و وزیر کشور افزود: در همین حال برخی از وزرای کابینه دوازدهم مانند آموزش و پرورش و ارتباطات نیز بایستی تلاش کنند تا با ارائه برنامه های پیشنهادی خود، نگاه و اعتماد نمایندگان مجلس را جلب کنند.
قربانی ؛ مجلس شورای اسلامی را مستقل دانست و سخنان رئیس جمهوری در گرفتن رای اعتماد از نمایندگان را تاثیر گذار عنوان کرد و ادامه داد: دکتر روحانی با یک گفتمان مناسب، می توانند برنامه های دولت را به مجلس شورای اسلامی ارائه کند.
نماینده آستانه اشرفیه در مجلس در خاتمه سخنانش با اشاره به اینکه مجلس به کلیات دولت دوازدهم نگاه موافقی دارد، یادآور شد: نشست های تخصصی با وزرا برگزار خواهد شد که در این نشست ها زمینه های توسعه استان گیلان به خصوص در بخش های زیرساختی مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد.
** نماینده مردم آستارا: کابینه پیشنهادی رئیس جمهوری، رأی می آورد
نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی نیز به ایرنا گفت: اصل بر همکاری با دولت است و باید برای رفع مشکلات و دستیابی به هدف های متعالی در مسیر توسعه کشور همکاری کنیم.
ولی داداشی افزود: البته دکتر روحانی قول داده بود در کابینه جدید از جوانان بیشتری استفاده کند و این نقد همچنان وارد است که چرا از جوانان به اندازه لازم، استفاده نشده است.
وی ادامه داد: در کابینه پیشنهادی، متاسفانه فقط یک فرد جوان معرفی شده و البته مراد از جوان گرایی، استفاده از جوانان 20 ساله در کارهای سنگین وزارتخانه ها نیست چراکه مدیریت وزارتخانه ها به افرادی کاردان و باتجربه که روحیه جوان و بانشاطی نیز داشته باشند، نیازمند است.
داداشی بیان کرد: احساس می کنم کابینه پیشنهادی رای خواهد اورد و آماده همکاری با دولت هستیم.
** نماینده مردم رشت : نظر نمایندگان درباره وزرا نسبت به برداشت اولیه در حال تغییر است
غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی یکی از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیز معتقد است: نظر نمایندگان درباره وزرا نسبت به برداشت اولیه در حال تغییر است چراکه گفتگو و استماع برنامه‌هایشان در تغییر مثبت یا منفی نظرها و نگرش‌ها تاثیر دارد.
وی با اشاره به وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم برای آموزش و پرورش، او را گزینه مناسبی برای تصدی بر این وزارتخانه دانست و افزود: باید انتخاب یک نفر از بدنه آموزش و پرورش را گزینش پسندیده‌ای دانست چراکه بطحایی با توجه به سوابق کاری خود به مشکلات معیشتی و مالی فرهنگیان واقف است، ضمن آنکه مدیریت کلان در سطح وزارتخانه را نیز تجربه کرده است.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش مشکل مدیریتی ندارد بلکه نبود منابع پایدار مشکل‌آفرین شده، افزود: با توجه به اینکه این وزیر پیشنهادی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش بوده، می‌توان در توانایی جذب سرمایه به این وزارتخانه توسط او امیدوار بود.
حجت الاسلام روحانی رئیس جمهوری، هفته گذشته وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد و نمایندگان نیز در جلسات هفته جاری، برنامه دولت دکتر حسن روحانی و وزرای پیشنهادی را بررسی می کنند. همچنین جلسات رای اعتماد وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم از سه شنبه آغاز می شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها