تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۸۷۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
بر اساس این مطالعه، زردچوبه، سیب و انگور می‌تونن کلیدی برای پیشگیری و درمان یکی از شایع‌ترین سرطان‌ها، یعنی پروستات باشند.
تدبیر24»استافانو تیزیانی و همکاراش، از گروه علوم تغذیه‌ و موسسه تحقیقات کودکان دل در دانشگاه تگزاس، اخیراً نتیجه تحقیقاتشون در مورد سلول‌های سرطانی رو در‌ مجله Precision Oncology منتشر کردند.

پس از سرطان پوست، سرطان پروستات شایع‌ترین سرطان در بین مردان در ایالات متحدست. به گفته انجمن سرطان آمریکا، در سال گذشته ۱۶۱،۳۶۰ مورد جدید سرطان پروستات، تشخیص داده شده و احتمالا حدود ۲۶،۷۳۰ نفر از این بیماری درمان نمی‌شوند.

در این تحقیق، تعدادی از ترکیبات طبیعی که باعث گرسنگی سلول‌های سرطانی تومور می‌شن و اون رو کوچک میکنند، شناسایی شد.

مطالعات قبلی، ترکیباتی رو در مواد غذایی گیاهی شناسایی کرده بودن که می‌تونستن خطر ابتلا به سرطان پروستات رو کاهش بدن. اما با این تحقیق مشخص شد ترکیبات موجود در زردچوبه، انگور قرمز و پوست سیب مخصوصا زمانی که با هم ترکیب می‌شن، تأثیر بسیار قوی‌تری دارن.

در این تحقیق تیزیانی و همکارانش از روش جدید غربالگری برای آزمایش ۱۴۲ ترکیب طبیعی استفاده کردن. هدف اونها، شناسایی غذاهایی که برای توقف رشد سلولهای سرطانی پروستات مؤثر هستن، بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها