تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۸۷۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
هافبک بارسلونا بعد از شکست برابر رئال مادرید تاکید کرد که تیمش به جذب بازیکنان جدید نیاز دارد.
تدبیر24»بارسلونا در دیدار رفت سوپر جام که در نوکمپ برگزار شد ناامید کننده ظاهر شد و با نتیجه‌ سه بر یک تن به شکست داد تا کار این تیم در دیدار برگشت بسیار سخت شود.

سرخیو بوسکتس بعد از بازی، گفت‌: رئال مادرید بار دیگر نشان داد که در ضد حملات بسیار خوب کار می‌کند. بر این باورم که نتیجه عادلانه نبود و می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم. با این نتیجه کار ما در دیدار برگشت بسیار سخت می‌شود.

او ادامه‌ داد: رئال مادرید بازی فشرده را در دستور کار خود قرار داد و اجازه فضا سازی را به ما نداد. مسی به سختی می‌تواند در فضای بسته بازی کند. تلاش کردیم تا به بازی سرعت دهیم اما ضد حملات رئال مادرید ضربه بدی به ما زد.

ستاره بارسلونا درباره پیوستن بازیکنان جدید به تیمش، گفت‌: بارسلونا به بازیکنان جدید نیاز دارد و باید تیم تقویت شود. چاره‌ای جز این نداریم. رئال مادرید بازی‌های دوستانه بیشتری نسبت به ما انجام داد  و تیم آنها آماده تر بود اما این توجیه خوبی نیست و باید بهتر از این بازی می کردیم.

برچسب ها: بارسلونا ، تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها