تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۸۷۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
ظریف:
وزیر امور خارجه بدون آن که نامی از رییس جمهور آمریکا بیاورد از او بدلیل سرعت در اهانت به اسلام و تردید در محکومیت ترور ناشی از نژادپرستی در داخل کشورش انتقاد کرد.
تدبیر24»محمد جواد ظریف در واکنش به نحوه مواجهه دونالد ترامپ با تنش های نژادپرستانه اخیر در آمریکا در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:'سریع' در توهین به اسلام و 'مردد' در محکوم کردن تروریسم نژادپرستانه در خانه. تروریسم به نام نژاد یا مذهب، تروریسم است و به هیچ یک ( نژاد یا مذهب ) ارتباط ندارد.
به گزارش ایرنا در حالی که طی روزهای گذشته تنش های ایجاد شده در ویرجینیای آمریکا بین نژادپرستان و مخالفان آن تشدید شده است نحوه واکنش ترامپ به این تنش ها موج گسترده ای از انتقادات علیه وی-حتی در میان هم حزبی های جمهوری خواه وی- را شکل داده است و تعداد زیادی از فعالان سیاسی در آمریکا صلاحیت اخلاقی ترامپ برای ریاست جمهوری آمریکا را زیر سوال برده اند.
مطالب مرتبط
برچسب ها: تدبیر24 ، تروریسم
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها