تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۸۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۲ - ۰۶:۳۰
تیم فوتبال روسیه با پیروزی برابر برزیل در ضربات پنالتی به عنوان تیم دوم گروه B جواز حضور در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال ساحلی بین قاره‌ای- امارات را بدست آورد.

به گزارش تدبیر24 به نقل از مهر، مرحله گروهی مسابقات فوتبال ساحلی بین قاره‌ای 2013 - امارات پنجشنبه شب با برگزاری سه مسابقه به پایان رسید که در دومین دیدار از گروه B، تیم‌های فوتبال ساحلی روسیه در پایان سه وقت قانونی و 3 دقیقه اضافه به تساوی 6 بر 6 رضایت دادند اما در ضربات پنالتی، تیم روسیه موفق‌تر ظاهر شد و با نتیجه 3 بر یک برزیل را مغلوب کرد تا در مجموع با پیروزی 9 بر 7 در این دیدار به عنوان تیم دوم این گروه راهی مرحله نیمه نهایی شود.

در پایان دیدارهای گروه B، تیم فوتبال ساحلی ایران با 6 امتیاز به عنوان صدرنشین راهی مرحله نیمه نهایی شد و روسیه هم با 5 امتیاز به عنوان تیم دوم این گروه به جمع 4 تیم برتر جام راه یافت. برزیل با 3 امتیاز و ایتالیا بدون امتیاز رده‌های سوم و چهارم این گروه را به خود اختصاص دادند.

در گروه A هم ابتداتیم فوتبال ساحلیمکزیک با نتیجه 5 بر 2 از سد مراکش گذشت تا در رده سوم گروه قرار بگیرد. در مهمترین بازی این گروه که حکم صدرنشینی را داشت، تیم فوتبال ساحلی سوئیس با نتیجه 5 بر 3 از سد امارات گذشت و با 8 امتیاز به عنوان تیم نخست این گروه راهی مرحله نیمه نهایی شد. تیم امارات هم با 6 امتیاز به عنوان تیم دوم جواز حضور در جمع 4 تیم برتر مسابقات را بدست آورد.

مرحله دوم از رقابتهای جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی امروز با برگزاری دیدارهای زیر در شهر دبی امارات پیگیری می‌شود:
برای تعیین مقام پنجم تا هشتم:
*برزیل - مراکش، ساعت 16:15
*مکزیک - ایتالیا، ساعت 17:30

مرحله نیمه نهایی:
* ایران - امارات، ساعت 18:45
* سوئیس - برزیل، ساعت 20:00


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها